Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, July 1, 2008

Teresa Kok bunuh syiar Islam !!

Teresa kok oh Teresa kok, apa yang dah kau buat ni?

Wahai saudara-saudara ku ... lihatlah apa yang telah berlaku akibat daripada perbalahan dan tidak bersatunya orang-orang Melayu...

Kini, si bangsat ni (Teresa Kok) dah mula nak 'komplen' kata azan subuh mengganggu ketenteraman orang bukan Islam. Kepala bapak dia betul lah !!

Sekarang, puaslah hati kau orang semua orang-orang Melayu yang perjuangkan DAP, PKR dan PAS yang langsung tak hormati umat Islam di negara ini.

Letih aku nak taip panjang-panjang dalam hal ni. Pandai-pandai lah fikir dan bertindak ....

Sekarang ni baru padan dengan muka ... Menyesal kemudian tiada guna beb ...
Reactions:

5 comments:

Anonymous said...

memang aku meluat betul dangan si bangsat seekor ni...apa dia ingat bila DAP ada kerusi lebih ,boleh dia nak tindas org melayu...apa org islam PAS dan PKR tak sedar ke..tak cukup Islam Ke dorang ni..zaman BN memerintah tak pernah pun kita dengar aduan pasal azan ni..apa nak jadi dgn korang ni..ha ..apa nak jadi...nak jadi bangsat macam si TERESA tu jugak ke..nau'zubillah...

AR said...

Komen mula2 tadi tu aku la..lagi satu si bangsat ni juga lah yang mengia-iakan projek ternak BABI kat Sepang tu..memang dia ni BABI TONYOK betul..ada aje perkara yang dia rancang untuk sakitkan orang Islam...geram betul aku tengok dai ni..nak je aku sapu taik BABI kat muka dia..nanti aku samak la tangan aku...

Khairul Saimun said...

Geram...aku memangla geram, tapi bila fikir balik...yang bangangnya orang Melayu gak, yang diorang undi DAP, PKR ngan PAS buat apa...last-last setakat jadi BONEKA DAP jer...Hati memang sakit...tapi tak de pilihan, kena gak tunggu lagi 3 atau 4 tahun sampai PRU13, tak pun doa-doa jelah PAS keluar pakatan sebab PAS ni manjang jadi mangsa KINCING DAP dan PKR...

zailan said...

memang begitulah tereesaa kok yg saya kenal.. kes perempuan kena enjut ketampi kat lokap dulu.. dialah yg mula2 tunjuk masa kat kantin parlimen.. memang dia ni kafir laknak.. meecahbelahkan orng melayu

Anonymous said...

sial cina babi ni,bila nak mampus kena langgar lori ha....