Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, March 7, 2013

Terkini ! Foto-Foto Op Daulat Lahad Datu

Terkini ! Foto-foto Op Daulat Lahad Datu

Photo: Ops Daulat diteruskan hari ini bagi hari ketiga .... tindakan mopping (pembersihan) & serangan akan akan dilakukan .... bezanya hari ini kita pakai clorox lebih sikit ....

Op Daulat masuk hari ke-3 dengan projek "Mopping" (Pembersihan), bezanya pada hari ketiga ini ia dijalankan dengan lebih terperinci di mana 'upgrade' dilakukan.

Photo: Sniper "One Shot, One Life, Escape or Die"
The Snipers

Photo: Punyalah dah terdesak .... pengganasa di Lahad Datu nak lari keluar pakai baju BN ..... kalau dah namanya pengganas .... pakai sari pon orang kenal .....

Pengganas yang menceroboh dan melakukan pembunuhan terhadap anggota keselamatan kita pakai baju BN semata-mata untuk mengaburi mata anggota keselamatan.  Tapi harus diingat, mereka yang dihantar adalah dari unit-unit pakar yang mahir mengecam dan mengenal pasti kedudukan musuh dan kelibat musuh.

Photo: Suspek pengganas yang berjaya ditahan di Tanjung Labian.

Photo: Sebahagian senjata yg dirampas dari pengganas sulu di Lahad Datu ...
Senjata yang berjaya dirampas

Photo: Pengganas Sulu Yang Berjaya Dibunuh Di Kg. Simunul, Semporna.
Bayangkan, begini jualah bagaimana anggota keselamatan kita dibunuh mereka ini semua.  Sampai tergamak pancung kepala anggota kita depan anggota-anggota yang lain sebelum mereka semua dibunuh oleh penceroboh ni.  Ajak berunding baik-baik tak mau .... 

Photo: Suspek pengganas yang berjaya ditahan di Tanjung Labian.
Jangan lari haaa...

Kita mesti bersama-sama berjuang mempertahankan kedaulatan dan maruah negara serta keselamatan dan kesejahteraan rakyat Malaysia, tidak kiralah dengan apa jua cara.  Pihak PDRM dan ATM juga berasa berbangga dan bertambah semangat dengan seluruh rakyat walau hanya sekadar memberi sokongan moral.  Ini ada puak lain tu dok perlekeh pengorbanan mereka sampai sanggup kata Sandiwara ... Haram jadu betul lah !

Photo: Suspek pengganas yang berjaya ditahan di Tanjung Labian.
Lu tau lah apa lu punya nasib nanti .. 

Photo: Kubur tikus sulu yg dijumpai Pasukan Keselamatan Malaysia.
Bersemadilah 

Photo: Mayat penceroboh sulu yg ditemui semasa mopping Pasukan Keselamnatan kita ....
Perang dan propaganda media haluan kiri Filipina mengatakan 10,000 angkatan perang menuju Sabah dari Filipina dan media ini juga kata penceroboh tiada yang mati.   La ni, mana pi 10,000 angkatan tu?  Ni mayat sapa?

Photo: Operasi ATM dan PDRM masuk hari yang kedua. Operasi pembersihan seperti yang dikatakan oleh Menteri Pertahanan masih diteruskan sejak serangan semalam.

Menteri Pertahanan juga mengarahkan operasi pembersihan penceroboh ini dijalankan besar-besaran dan jangan biarkan seorang pun musuh negara ini terlepas.

Tahniah diucapkan pada ATM dan PDRM kerana berjaya menawan musuh negara serta mempertahankan negara dari dimusnahkan musuh-musuh durjana.








- IKLAN -

  
SEBELUM


SELEPAS

0 comments: