Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, July 23, 2008

BENARKAH ADA 11 'KELING' DI MALAYSIA??

BENARKAH ADA 11 'KELING' DI MALAYSIA??


Sireh Keling (Piper betel Linn)



Ubi Keling (Ubi Kemili - Stemona tuberose) – Kelantan



Kampung Sungai Keling - Labuan



Kuih Telinga Keling - Johor


Masjid Tanjung Keling - Melaka



Pengkalan Ubi Keling - Terengganu


Cempaka Keling

(Michelia Figo/Magnolia Figo/Magnolia fuschata)




Gelama Keling (Johnius amblycephalus)


Gendang Keling Ibu - Kedah


Jambu Keling (Eugenia malaccensis)


Masjid Kapitan Keling, George Town - Pulau Pinang





Reactions:

10 comments:

Anti perkauman said...

Mahathir & Anwar bukan
"kap lam ye nge" ke?
Cuba selidik salasilah keturunan mahathir & anwar
he he
itu pasal lah
malaysia kelam kabut dibuatnya skrg!

pet pet said...

kO Ni dasyat betul la bro..

Sampai ke keling pun kau kaji ..

caya caya...

rachman jr. said...

Tergelak lagi aku bila baca cerita 11 Keling kat Malaysia ni.

Kalau ada lebih lagi, lagi besar kepala Si Keling yg minoriti tu.....

luvuhoneymasrah said...

bapak mahathir tu dr kerala selatan india. keling tok tok..apala lu beb cite psl keling..cite pasal lain lerrr

PetirV6 said...

Salam.

Dr Mahathir tu pemimpin yang membangunkan dan mengharumkan negara,oleh yang demikian jangan la kita mengutuk orang tua ni banyak jasa dia kat malaysia.
Nak samakan dia ngan keling kat dlm malaysia ni uh.. jauh panggang dari api,klu samy vellu tu memang sama ngan keling-keling-keling dalam dunia ni.
Tajuk si Zelmey kuarkan ni sebenarnya nak bagi kita semua sedar bahawasanya jangan sekali-kali percaya ngan keling pariya terutama dalam Politik sekarang ni.
Marilah kita sama-sama jangan percayakan keling ni forever.
TK

pet pet said...

petirv6 kata politik pun dah macam keling..

Dato Rahman kita pulak macam mana?

lebai kapar said...

Wah ..

Sampai ke Keling pun kau kaji ye zelmey..

hebat hebat ...

Khairul Saimun said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

melayu-melayu pariya sini, jangan lupa rogol anak, cucu sendiri malam ni......nanti jadi macam keling pulak

Anonymous said...

errk.. tu bukan jambu keling.. tu keriyang dot.. jambu keling saiz besar penumbuk dewasa