Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, July 17, 2008

BENARKAH HANIMASRAH AKAN TUMBANG KE TANGAN SITI AZRAH???

BENARKAH HANIMASRAH AKAN TUMBANG KE TANGAN SITI AZRAH???

Salam saudara / saudari ..

Kini hangat diperkatakan tentang SAUDARI SITI AZRAH BINTI RAZALI,
KETUA PUTERI CAWANGAN KAMPUNG BUDIMAN dari Dun Meru bakal mengganti Hanimasrah dengan corak kepimpinan baru yang lebih memberi manafaat dan kebaikan kepada Pergerakan Puteri UMNO Bahagian Kapar?

- Benarkah Siti Azrah mampu membawa Puteri Kapar dengan lebih gemilang & cemerlang?

- Benarkah Siti Azrah berhasrat untuk menumbangkan Hanimasrah setelah Naibnya Puan Asnita menarik diri dari melawan ketuanya?



Reactions:

63 comments:

PetirV6 said...

salam.

Terlebih dahulu saya nak tanya sapa siti azrah ni? dari dun mana?Klu betul siti ni boleh memperbaiki dan mecorakkan puteri kearah yang lebih baik & bagus,itu satu petanda yang membrangsangkan.

Yang penting siti ni mesti la cun dari hani dan barisan ajknya pun mesti yang ada cutting sikit baru cukup sifat puterinya.

Sebelum ni kata Asnita sekarang siti nak lawan Hanimasrah,kenapa asnita takut ke atau tak nak lawan boss?
Siti plak berani nak lawan boss ke atau ada orang nak melaga-lagakan?

Apapun PU3 kapar kena terima teguran,tomahan dan cemuhan dari bloggers2 yang hebat ni.mungkin sampai telanjang bulat dikerjakan....

rambut pacak said...

Hoi Petirv6, ko jgnlah nak telanjangkan si Hani tu, habislah org lain nampoak.. kesian dia, dahlah takde tempat nak mengadu pasal tak kawin lagi. bantai sikit2 dah lah.

Sdr Zelmey,
Kenapa tak letak je 8 perkara atau 20 perkara ke hal Hani ni. Senang kita ulas nanti. sebabnya saya banyak dengar perangai dan peribadi si Hani ni. Yg paling saya dengar banyak dia ni kerap tukar no h/p. lepas tu org susah nak tel dia. Kalau dptpun dia susah nak angkat.

Mukanya pula tak mesra, dan melayan org tertentu sahaja. Nak kita tegur dia, dia susah nak tegur org. Jgnlah camtu, patutnya awak sbg org muda kenalah menghormati org yang senior.

Ada juga sy dengar hal yg sensasi tentang si Hani ni.. Tapi tak payahlah sy telanjangkan, takut betul2 telanjang dia nanti. he he he... ada juga yg suka nanti

sampai jumpa lagi... chau chin chau

Anonymous said...

BELIAU ADALAH SRIKANDI DARI DUN MERU YANG TIDAK TAKUT PADA CABARAN

MACAM MANE PUTERI-PUTERI CAWANGAN SEKELIAN ADA BERANI HENDAK BERIKAN PENCALONAN KEPADA

SAUDARI SITI AZRAH BINTI RAZALI
KETUA PUTERI CAWANGAN KAMPUNG BUDIMAN, DUN MERU

SAUDARI SEMUA JANGAN TAKUT
KITA PUTERI-PUTERI CAWANGAN KENA BERANI MEMBUAT PERUBAHAN

HANIMASRA SUDAH TIDAK RELEVEN LAGI
DIA TELAH BERSONGKOL DENGAN KEDUA-DUA KEM UNTUK MELEPASKAN DIRI NYA YANG SEDANG TERSEPIT

"SEDARLAH SEBELUM TERLAMBAT"

JANGANLAH KITA ALPA BILA DI SOGOKKAN DENGAN JANJI MANIS MEREKA..KALAU SETAKAT PEGI KE GENTING..PD..APA BARANG...CUBA KORANG TANYA AJK PUTERI PEGI MANE...LUAR NEGARA BEB..
JADI JANGAN SAMPAIKAN KITA DIPERBODOHKAN LAGI

LAWAN JANGAN TAK LAWAN

ANAK JATI PUTERI DUN MERU

SEBARKAN

Anonymous said...

GANDINGAN MANTAP YANG AKAN MERUBAH BUDAYA POLITIK

"SUARA BARU"

UMNO BAHAGIAN KAPAR

KETUA BAHAGIAN - YB.DATO'ABD.RAHMAN PALIL
(SEMENTA)

TIM.KETUA BAHAGIAN -
TUAN HAJI FAIZAL ABDULLAH
(SELAT KLANG)

NAIB KETUA BAHAGIAN
TUAN HAJI MD GHAZALI MD AMIN (SEMENTA)

KETUA PERGERAKAN PEMUDA
TUAN HAJI MOHD ROSLEE ABD.HAMID
(SEMENTA)

KETUA PERGERAKAN WANITA
PUAN NORLIZA AHMAD
(MERU)

KETUA PERGERAKAN PUTERI
SAUDARI SITI AZRAH BINTI RAZALI
(MERU)

MARILAH KITA MEMBERIKAN SOKONGAN PADU KEPADA MEREKA..INSYA' ALLAH UMNO AKAN TERUS MEMBELA NASIB AGAMA, BANGSA DAN NEGARA

RAMBUT PACAK said...

MEMANG SEMAKIN PANAS., TAPI SAYA BERANGGAPAN POSITIF DAN MEMBUKTIKAN KITA TIDAK KETANDUSAN PEMIMPIN. KPD CIK SITI, BERUSAHALAH UTK DPT PENCALONAN DULU. BARU BOLEH B ERFIKIR UTK MEMIMPIN PUTERI. SELAMAT BERJUANG.!

Hang Kasturi said...

betul ke dengar kata cik ketua puteri tu ada skandal xxx dgn Azxxx?

Jahanam Puteri UMNO macam ni....

Kalau la betul mcm ni kan.. memang la si hani ni kotor ....

Lebai Kapar said...

bagi tau kat hani dgn mamat tu .. kalau ye pun jgn la buat kat hotel tu .. ramai member2 kita selalu lalu lalang kat situ oi !!!

Lyn said...

amboi..amboi..

Kat dalam blog ni dah mula cuit2 hani ek..

Tapi aku pun percaya si pantat gatal tu memang tak layak jadi ketua lagi dah...

Merosakkan puteri jek ..

zelmey said...

Salam..

Luah lah apa saja yg saudara / saudari ingin luahkan.

Hanya saya minta elakkan dari menggunakan kata-kata carut.

T.kasih..

PetirV6 said...

salam.
hai lyn klu boleh janganlah disebut si hani punya malu dia,nanti semua orang tau dia punya melingtang atau menegak.mungkin lyn punya melintang kot..ct ni muka baru saya rasa calon yg sesuai untuk memimpin PU3 kapar.si hani ni masih cun lg tau.

Anonymous said...

puteri umno, hahahahahah, siti azrah ni kenapa takder orang nak fitnah yer. Ni misti tak cun ni. Hani tahniah mendapat hadiah 'character assassination'. Apa kata kita fitnah faizal plak. Tapi paling bes kalau kita fitnah dato' rahman. amacam ada berani tak masuk neraka.

Anonymous said...

Hanimasrah sememangnya dah tak layak menerajui PUteri UMNO Kapar.

Tolong lah kami puteri2 yang inginkan ketua yang lebih bertanggung jawab..

Kita doakan sama-sama kejayaan Cik Siti Azrah..

Anonymous said...

Halo saudara/i,

tanpa nama dah tahu klu wat fitnah tu masuk neraka napa nak diajak orang lain sekali, takut ke masuk sorang2.klu takut jangan wat fitnah(klu berani letak nama la)

Nak wat fitnah pasal faizal ko gi masuk kat ruangan pasal dia ye.....

sama gak klu nak wat fitnah pasal dato' ko gi kat ruangan dato' ye.....

Tak payah nak fitnah2 orang, ceritakan benda yang betul agar tuan punya badan tau bahawasanya ada orang yang sedang memerhatikan dia.

petirV6 said...

Halo saudara/i,

tanpa nama dah tahu klu wat fitnah tu masuk neraka napa nak diajak orang lain sekali, takut ke masuk sorang2.klu takut jangan wat fitnah(klu berani letak nama la)

Nak wat fitnah pasal faizal ko gi masuk kat ruangan pasal dia ye.....

sama gak klu nak wat fitnah pasal dato' ko gi kat ruangan dato' ye.....

Tak payah nak fitnah2 orang, ceritakan benda yang betul agar tuan punya badan tau bahawasanya ada orang yang sedang memerhatikan dia.

Anonymous said...

Salam Semua,

pemimpin mestilah seorang yang jujur, amanah dan berakhlak mulia..kalau dah tahu diri tu bermasalah undur diri..bagi peluang pada orang lain

Hanimasra Marhani aku cabar kau supaya BERSUMPAH dengan nama ALLAH yang kau tidak membuat perkara yang telah dihebahkan di dalam blog ini...jangan nak sedap mulut kau kata semua ni fitnah...tak guna kau kempen tiap malam jumpa puteri cawangan cakap benda yang mengarut menegakkan benang basah...buang masa aje..kesiankan lah kuarga kau tu..tak malu ke....tak cukup puas lagi ke selama kau memegang ketua puteri apa yang kau nak lagi...cukup lah..jangan lena dibuai nafsu...sedarlah diri sebelum terlambat..jangan sampai orang kampung kau ni buka segala rahsia kau tu..dah la azxxx tu aku punya ko kebas...tunggu la nasib kau

BERANI KERANA BENAR

anak jati kg.sementa

Anonymous said...

betul tu aku sokong...apa dia ingat ketua puteri tu bapak dia punya ke...kalau dia ok lagi takde masalah boleh diteruskan khidmat anda.... ni dah hancur takkan nak pertahankan lagi...buat malu keluarga saje

marilah kita memberikan sokongan kepada saudari siti azrah razali sebagai ketua puteri bahagian kapar yang baru

ajk pu3 bhg yang ada sekarang adalah individu yang pengecut...anda tak layak memimpin kami...sepatutnya anda menasihatkan hanimasra bukannya mengadakan pakatan memalukan dia...saya tahu ajk semua tahu cerita hanimasra kenapa anda tidak mahu menegur dia..saya rasa anda memang tidak jujur dengan hanimasra menikam dia dari belakang

selamatkan puteri umno bahagian kapar dari di pimpin oleh barisan ajk yang pengecut dan hipokrit

hanimasra sedarlah anda sedang dipermainkan oleh ajk anda sendiri

anak jati pu3 dun meru

Anonymous said...

HANIMASRA BUKAN SAHAJA AKAN TUMBANG TETAPI DIA AKAN MENDAPAT AIB YANG BESAR DENGAN SIKAP KEEGOAAN,KEBONGKAKAN DAN KESOMBONGAN DIRI SENDIRI

HANIMASRA SUDAH TIDAK RELEVEN

PUTERI KENA BERANI MEMBUAT PERUBAHAN

KITA CABAR HANIMASRA BERSUMPAH DENGAN NAMA ALLAH JIKA DIA TIDAK MELAKUKAN PERKARA TERSEBUT

Linda said...

Betul ke Hanimasrah tu macam tu?

Tak sangka betul ek ..

Apa la punya ketua mcm ni.. tak reti jaga maruh betul ...

Tak sanggup aku berketua mcm dia ni ... Alamat nak rosak la lagi puteri kapar kalau masih lagi dia jadi ketua..

Anonymous said...

wahai pu3 yg bijaksana,

jgn kita terpedaya dgn tipu helah meraih simpati hanimasra..selagi hanimasra tidak bersumpah melakukan perkara tersebut....kita mahukan ketua yg bersih daripada sebarang masalah peribadi

Anonymous said...

kita anugerahkan hanimasra sebagai pelakon wanita terbaik 2008

Anonymous said...

ape macam hanimasra ada berani ke bersumpah....sahut cabaran menafikan segala perbuatan tersebut..kalau setakat nak tunjuk air mata kat orang minta simpati baik tak payah la..semua orang dah tau lakonan awak tu...tu la masabuat tak tahu beringat

RAMBUT PACAK said...

KOMEN KAT ATAS NI AKU PUNYA... TERLUPA BUBUH NAMA PASAL MARAH KAT KORANG

Anonymous said...

Assalam.......semoga para pembaca diberi hidayat hendaknya dari allah s.w.t. Sebagai hamba kita sering membuat salah dan silap samada secara sedar ataupun tidak. Saya menyeru dan mohon belas ikhsan kepada semua ahli-ahli Umno Bahagian Kapar memberi sokongan padu kepada Perubahan yang ingin di bawa oleh Hj Azman Hj Miskam dan Cik Siti Azrah Razali. Lawatilah blog mereka.....azmanmiskam.blogspot.com dan sitiazrahrazali.blogspot.com. Berilah mereka peluang untuk mengubah kerana Bahagian Kapar sekadar sepertimana adanya kini. sekian terima kasih. wassalam. mohon maaf kiranya dilihat sebagai berkempen. Hanya sekadar mengambil berat.

Anonymous said...

Assalamualaikum………….

Kepada semua Puteri yang terdapat dibahagian Kapar , saya doakan agar saudari-saudari sentiasa diperlihara dengan kerahmatan Allah s.w.t. Bagi mereka yang telah berpasangan saya mohon limpah kebahagian juga dari yang mana Esa.

Tersedia maklum bahawa pemilihan peringkat cawangan dan kemudiannya hinggalah kepada kemuncaknya keperingkat bahagian akan berlangsung dalam masa yang terdekat ini. Justeru itu saya mohon kepada semua ketua ketua cawangan puteri yang terletak dibahagian kapar bersatu hati dalam usaha membentuk satu barisan baru dengan mengubah dan merencanakan aktiviti yang berdaya maju bagi dimanfaatkan bersama-sama kita.

Ekonomi Negara kini tidak begitu memberansangkan maka kegiatan Puteri seharusnya ditingkatkan untuk tidak sahaja dapat membantu kehidupan harian para Puteri tetapi juga masyarakat umumnya. Bagi tujuan ini Puteri memerlukan satu barisan bertenaga yang inovatif yang dapat manghasilkan peluang dan kecekapan bersaing dalam ekonomi yang serba mencabar sekian hari.

Barisan yang ingin saya terajui kelak pastinya daripada puteri-puteri yang benar-benar komited dalam memperjuangkan hak-hak puteri secara khusus terutama peluang peluang ekonomi yang saya percaya ramai kalangan Puteri-Puteri yang terdapat di Bahagian Kapar tidak mempunyai pendapatan tetap yang ternyata tidak sahaja menghalang gerakan peribadi Puteri-Puteri sendiri tetapi juga dalam menyumbang kepada keluarga masing-masing.

Saya sedar agar sukar untuk kita mengubah sesuatu, meskipun demikian Puteri perlu melihat apa yang sedang dan telah berlaku tidak sahaja di Kapar malah seluruh Negeri Selangor. Kita seolah-olah tidak lagi mempunyai peluang khusus nya dalam bidang ekonomi. Apa yang terdapat kini hanya menuntut janji daripada kerajaan yang menang kini. “Apa-kah pernah kita menunaikan janji kita ketika kita memegang tampuk kuasa.”? “Diamanakah kedudukan Puteri UMNO Kapar ketika dilamun kuasa?

Lantaran daripada itu, saya menyeru agar bersama-sama kita mengubah budaya cara kita berkerja dan bertindak untuk tidak sahaja dinikmati oleh Puteri tetapi juga seluruh masyarakat yang terdapat di Bahagian Kapar.

Oleh yang demikian perlu saya tegaskan bahawa:-

Puteri Kapar Memerlukan Kepimpinan Baru.

Tiada Madu semanis rasa yang boleh saya janjikan
Tiada Menggunung Harapan yang boleh saya petakan.
Tiada Harta terkumpul yang boleh saya bahagikan….

Selain….Khidmat saya disaluti dengan ketulusan hati
Ingin saya curahkan.

Demi Kepentingan Puteri Kapar yang saya cintai.

Bersama-sama Menjana Ekonomi Puteri Kapar.
Bersama-sama membentuk penampilan sosial yang lebih berkhemah
Bersama-sama Mempelbagaikan dan sentiasa aktifkan aktiviti-aktiviti Puteri seluruh cawangan dibawah Kapar

Bersama-sama melakukan semakan dan penilaian yang dicapai bagi seluruh cawangan Puteri Kapar.

Bersama-sama memantau diri Puteri Kapar.


Sekian terima kasih.

wassalamualaikum

Anonymous said...

mane perginya ajk puteri yang berani menentang kemungkaran..korang semua telah bersubahat dgn hani jika korang tidak berani mendesak hani melepaskan jawatan tersebut..korang tau perkara tu mamang berlaku kenapa pula mendiamkan diri....mane perginya HASNI yang berani menfitnah dato rahman didalam blog bicarakapar yg dah tutup tu??? ..nape dah kena julap gan hani ke...sebb tu ko diam....bangkit dan ubah lah puteri kapar sebelum terlambat

Anonymous said...

as'kum semua
cuba lah saudari fikirkan


dgn hati terbuka...ciri ciri pemimpin yang baik mestilah mempunyai keperibadian yg baik.....kalau dah perangai tak elok layak lagi ke jadi pemimpin saya ulangi layak lagi ke....dan satu lagi ajk pu3 bahagian korang tau kan hani tu begitu kenapa masih diam jgn jadi orang yg hipokrit

Anonymous said...

askum,salam perjuangan

puteri dun sg.pinang telah diBUTAkan mata dan diPEKAKkan telinga oleh konco-konco hanimasra dengan mengadakan jamuan makan sahaja.....terus dapat pencalonan....kesian mereka maruah mereka dipermainkan...takkan puteri dun lain pun begitu juga...bangkitlah menolak pemimpin yang telah rosak akhlaknya...dengar cerita malam tadi hani kempen kat pantai jeram...(kesian puteri kena suap dengan ikan bakar terus sokong hani...murah nya maruah puteri)kalau nak tahu busuk nya ikan itu bermula dari kepala nya..jadi fikirkan dengan bijaksana)kita bukan nak sentuh peribadai hani..tapi kita mahukan ketua puteri yang bersih dan amanah serta barisan ajk yang berani menegakkan kebenaran bukan nya orang yang pura-pura...korang tak takut berdosa kah kerana menutup kebenaran yang ada di depan mata...(berapa banyak hani dah julap korang...ape selama ni hani jaga korang ke masa dia jadi ahli majlis...fikir fikir kan lah)

masih belum terlambat untuk membuat perubahan

puteri dun meru

Anonymous said...

Walau siapa yang menjadi ketua, saya ucapkan selamat maju jaya. Semoga UMNO dapat kembalikan sinarnya. InsyaAllah.

Anonymous said...

kalau camni la perangai ajk puteri kapar takut menentang kemungkaran elok letak jawatan daripada menangung dosa bersubahat...mane perginya kepala otak korang

Anonymous said...

betul tu saya sokong kesian sang suami dekat rumah kene tipu ...ingatkan pergi meeting rupanya meet someone..masya allah umat akhir zaman

Anonymous said...

teruk betul ye ajk puteri kapar wa ampu sana wa ampu sini....berapa la bayaran yang diorang dapat untuk menutup kemaluan hanimasara yer..berani kerana benar..takbirrrr

Anonymous said...

apelah bodoh dan bangangnya ajk puteri bahagian kapar dah tahu hanimasra tu perangai x elok ada skandal gan xxxxx masih lagi pertahankan dia....mata korang tu buta ke..cuba ingat balik dimana hanimasra ada mesti xxxxx ada sama... ape selama ni dia jaga korang ke??? dia sedap makan daging korang tulang pun tak dapat tau....kalau cerita ni tak betul suruh aje dia bersumpah depan korang pun dah cukup....apa macam ada berani ker

puteri dun sementa

Anonymous said...

azrah tu cam muka rosfuad pakai tudung pun ada juga..tapi takpe yang penting dia berani menawarkan diri melawan..sesiapa pun layak bertanding..betul tak

luvUhoney said...

wa caya lu hani..jgn takut pd fitnah....fitnah tu yg bakal buat lu menang besar..teruskan perjuangan..kami di kapar akan terus menyokong..TERUSKAN.... luvUhoney

Anonymous said...

fitnah kepala hotak ko...fitnah ape ke benda nya kalau perkara tu memang benar berlaku...cuba la ko tanya dia sendiri...cabar di bersumpah ada berani ke???tu la kalau dah buta hati...hantu pun bole dibuat pemimpin...jangan ingat hani tu bagus sangat dia manusia biasa ada membuat kesilapan...mengaku saja la...bagi peluang pada orang yang lebih layak....
aku tahu hotel mane dia buat projek dengan azxxx tu..wanita bhg dah lama geram gan hani tu..mengadap dato tapi tak jalan...lu pk la sendiri hanimasra marhani bakal mantan ketua puteri kapar

anak jati dun sementa dah lama tau

Anonymous said...

ORANG YANG BANGANG SAHAJA YANG MENYOKONG HANIMASRA

KULI UMNO said...

KALAU RAMAI TAK SOKONG HANI, KORANG NAK SOKONG SAPA. ASNITA PUN TAK NAK PEGI. SITI AZRAH PUN KORANG TAK SOKONG. DIA TAK GERAK PULA PEGI KE CAWANGAN2 UTK MERAIH PENCALONAN. MONA PUN NAMPAKNYA DAH MENYOKONG HANI BALIK, DULU YE2 DI NAK BAWA ASNITA. SIAPA LAGI YG KORANG NAK NAIKKAN. AKU YG DI LUAR GELANGGANG PUTERI PUN PENING TENGOK PUTERI KAPAR NI. PANDAI-PANDAI LAH KORANG

Anonymous said...

mona tu mata duitan kene julap gan hanimasra senyap la dia..ape pun korang dah tau azrah dah tawarkan diri..jadi pakat2 la sokong dia..kalau ade ape2 masalah email aje kat dia..k..masih belum terlambat korang calonkan dia....kalau setakat wakil puteri bhg tu jangan takut la korang bole halang diorang kalau cuba mempengaruhi korang semasa persidangan...ingat puteri semua kena berani kerana benar untuk menolak pemimpin yang tidak bermoral

puteri dun meru

Anonymous said...

JOM PAKAT TOLAK PEMIMPIN YANG TIDAK BERMORAL DAN BARISAN AJK YANG PENAKUT

Anonymous said...

Cuba yg buat "fitnah" tu bersumpah bahawa dia nampak dengan kepala biji mata dia yg Hanis tu buat kerja tak betul. Kalau nak buat SD guna maklumat orang lain, bolehlah jadi macam RPK.

Kalau sendiri tak nampak tu dan nak beritahu semua orang, sila beritahu siapa pula yang nampak tu... beritahulah hal sebenar. Kalau dia tak tegur, kesian kat dia pasal dia la orangnya yg bersubahat & bersengkongkol terhadap perbuatan Hanis yg tak betul tu!

So, "tanpa nama" ... Ada berani ka!

Rachman Junior

Rachman Jr. said...

Tergelak besar aku bila baca komen muka Siti Azrah sama macam Rosfuad.

Tak tahan siotttt.

Anonymous said...

bukan setakat nampak aje ..rakan seperjuangan la juga..sendiri faham la

Anonymous said...

hanimasra bukan saja bermasalah peribadi dia juga bermasalah dalam perwatakan dan juga kepimpinan jadi sudah tiba masanya dia ditukar oleh orang yang lebih berkaliber dan berpotensi..itu lebih baik...tun m pun tahu bile nak serah kuasa..pak lah pun tahu bile nak serah kuasa...hanimasra aje yang tak tahu bile nak serah kuasa???sebab dia tidak ikhlas melihat puteri untuk pergi lebih jauh dari sekarang betul tak hanimasra???

sedih tengok dia yang menidakkan kebolehen orang lain

puteri dun sementa

Caw F4-BSS said...

Panas, panas, panas...

Baru pemilihan Ketua Puteri Bahagian. Lom lagi kat kebangsaan sana. ahakss

Gini je la. Buat apa nak berdebat sana sini. Mana-man calon yang bertanding yang open table untuk meraih undi, layan je. Klu belanja makan, pulun la abis-abisan, klu bule tapau lagi bagui. Bukan selalu kita yang dok luar ni merasa begitu.

Selamat Bersidang...

Caw F4-BSS

Anonymous said...

puteri fasa 4 bss jangan lupa kemopenjan sdri siti azrah razali ye...marilah kita buat perubahan agar puteri kapar lebih maju dan disegani

Anonymous said...

PEMBETULAN: puteri fasa 4 bss jangan lupa kempenkan sdri siti azrah razali ye...marilah kita buat perubahan agar puteri kapar lebih maju dan disegani

Tuan Penasihat Songsang said...

Secara matematik, Hanimasrah tidak akan tumbang bukan untuk kali ini. Foundationnya masih utuh. Penyokong-penyokong dibelakangnya masih perlukan aura Hanimasrah ni.

Oleh hal yang demikian, calon-calon yang bertanding untuk menentang Hanimasrah kali ini perlu bekerja secara strategik. Kerja keras tanpa strategik dan bijak adalah sia-sia.

Namun begitu, Hanimasrah juga mungkin tumbang. Tumbang kerana kisah dan berita 24 yang disiarkan sedikit sebanyak akan mempengaruhi bukan penyokong2nya tetapi aura-aura yang Hanimasrah ada sebelum ini.

Tuan Penasihat - 25 persen

pakar sakit jiwa said...

pu3 f4 BSS, kalau tak dpt cukup pencalonan Azrah macamana dia nak jadi ketua pu3. Menang percuma lah Hani tu. 25% tuan penasihat. ko ni pulun habis, tinggi sgt tu. Matilah semua org. Org punya komisyen 5-10% je. tak caya tanya hanimasra, org kanan Dato Rahman atau adik Dato Jaei. Aku pakai penasihat lain lah.. Saja nak release tension.. He he he

Puteri Kapar said...

Teringat aku masa Hani jadi ahli majlis MPK.. perh .. bukan main sombong lagi dia tu .. jumpa kawan lama pun macam tegur tak tegur ..

Dah terkeluar dari ahli majlis baru nak terhegeh-hegeh buat baik dgn org.

Ingat kita org ni takde hati dan perasaan ke?

Nak bertanding ni lagi la nak buat baik2 la pulak ...

Pemimpin berpura-pura la si Hani ni...

Anonymous said...

tau pun korang perangai dia..jadi nak tunggu ape lagi balun la....kalau nak harap pengikut dia tak leh pakai satu sen pun sebb dah buta jiwa dan raga

Anonymous said...

bukan setakat berpura pura lagi dan dia tu macam kura-kura aku tengok pun ada gak....terkemut kemut muka dia skang bile dah takde ape2...

puteri kota raja pun tau kisah hanimasra ngan xxx tu

Anonymous said...

hebatnya hanimasra bukan kerana dia berjaya memimpin puteri tetapi hebatnya dia kerana cerita sensasi... orang JASA dah tau ke???? atau buat tidak tahu

Anonymous said...

korang ni...cube kalu hantar komen tu gune name sendiri,tula baru dikatakan berani..stakat baling batu sembunyi tangan buat apa,nick puteri dun sementa,cubela kenalkan diri tu sape

Anonymous said...

as'kum semua,

apa macam geng hanimasra... azrah sudah dapat pencalonan..tentu korang dah kecut perut kan..sebb minggu ni pulak giliran meru bersidang..tempat azrah dilahirkan..puteri dun meru akan pastikan azrah tu dapat pencalonan supaya dia layak bertanding barulah bole tahu sape yang paling layak menjadi ketua puteri bhg. kapar....aku tahu korang pun tak sebulu gan hanimasra jadi aku harap korang jangan cuba2 nak halang pencalonan azrah di meru..bye

puteri dun meru

Anonymous said...

Wak bertanya..

Betul ker azra dh dapat pencalonan..cawangan mane?... selama wak servey2 kt cwg2 x dengar lagi pun c azra tu dh dapat pencalonan. Kalau cik puteri dun meru boleh bagi tau cwg mane best gak.. nak buat interview ni...Ker korang sajer jer nak provok...

wak yg menanti..

Anonymous said...

Aku bukan apa la.. geram gak kat azra tu ada ker patut dia nak mintak pencalonan ke cawangan2 hanya bawa nama dia shj sebagai ketua puteri bahagian... habis tu naib dia mane? ajk dia sapa? mane intan2 terpilih dia?.. Ini bukan setakat sombong dan angkuh sahaja tp lebih kepada mementingkan diri.... hanya nak lepaskan dirinya sendiri tp orang lain pi lantak lah...mcm tu ker nak jadi pemimpin...ishk ishk ishk... pelik la aku tengok giler jawatan apa?

si pelik..

Anonymous said...

Salam,

Mesy pu3 cwg kat meru baru jer habis dengarnya azra dapat 1 pencalonan dari cawangannya sendiri.. tahniah la kerana telah mencalonkan dirinya sendiri..

Anonymous said...

mane ada habis lagi kak yong cawangan aku belum lagi...

puteri dun meru

Anonymous said...

tahniah! azrah sekurang-kurangnnya dia berani..mencalonkan dirinya sendiri....lepas nie selat klang pula...kita tengok pula respon puteri selat klang pada si azrah nie....

PU3 CUN said...

azrah..kau pendamkanjerlah hasrat kau tu..nak jadi ketua pu3 bahagaian...CERMINLAH MUKA KAU TU DULU......AKU BOLEH GERENTI KAU TAK KAN DAPAT SATU PUN PENCALONAN DARI MANA-MANA CAWANGAN...JANGAN MIMPILAH...DEKAT MERU PUN KAU TAK DAPAT APA-APA PENCALONAN..TEMPAT KAU SENDIRI TU....UNTUK MAKLUMAN KAU SEMUA KETUA-KETUA PUTERI BAHAGIAN KAPAR TAAT DAN SETIA PADA KEPIMPINAN YANG LAMA..TIADA CACAT CELANYA KAMI DIBAHAGIAN INI....MUKA KAU MEMANG MUKA TEMBOK...ORANG TAK JEMPUT KAU SESIBUK GANGGUNG MASA ORANG SEDANG BERSIDANG...MEMANGLAH KAU NIE MUKA TAK MALU..MERAIH BELAS EHSAN KONON MINTA PENCALONAN..SUNGAI PINANG, SEMENTA DAN MERU DAH LEPAS...TAK ADA SATU PUN YANG MENCALONKAN KAU..JADI APA LAGI TAK FAHAM-FAHAM ANGKAT KAKI..BLAH..LAH, MINGGU NIE SELAT KLANG...AKU BOLEH POTONG JARILAH..KAU TAK KAN DAPAT SATU PUN PENALONAN..YANG KAU DAPAT HANYA DARI CAWANGAN KAU..KG.BUDIMAN..HEHEHEHEHE MEMANGLAH KAU NIE SYOK SENDIRI...SYOK SENDIRI..SYOK SENDIRI..SYOK SENDIRI...HENTIKANLAH AGENDA KAU DAN NIAT KAU TU..KAU NIE MEMANG NAK MEMECAHBELAHKAN PUTERI UMNO BAHAGIAN KAPAR...BETULLAH KAU NIE...

Anonymous said...

Salam,

Wak nak tanya betul ker apa yg pu3 cun ni cakap?.. wak ingat hanya khabar2 angin jer perkara mcm ni berlaku.. la... rupa2nya betul-betul la yek? Dia main terjah jer time org tengah bersidang...iskh..iskh..iskh.. kasar tu bunyinya kalau ye pun nak bagi list pencalonan jumpa la ketua pu3 tu awal sikit. apasal jadi mcm tu ha???? c azra ni mcm terdesak sangat hingga mendesak org sampai mcm tu sekali...satu lagi hal betul ker si azrah tu janda? Wahh... ada la peluang wak nak tackle dia yek hihihi...tapi takut la gak nnt kena terjah plak huhuhuhuhu.......

Anonymous said...

SOKONG LA DAN TAAT LA PADA KETUA PUTERI YANG TIDAK AMANAH DAN ROSAK AKHLAKNYA... MOGA2 PUTERI KAPAR AKAN MENGIKUT JEJAK LANGKAH BELIAU.....AMIN

Anonymous said...

Habis tu x kan nak taat pd azra plak yg cuma dapat satu pencalonan dari tempatnya sendiri at least kalau dh lps qouta tak pe gak boleh la citer hellooo.. ini politik la...bukannya tempat ko makan gaji nak kena taat.. dalam politik mcm2 blh berlaku.. Ko ni klu x paham politik lebih baik ko study dulu jgn nak main terjah jer ko dgn azra sama jer suka part terjah2.. apasal? klu terjah2 tu sedap ker?