Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, July 15, 2008

15 comments:

Anonymous said...

Masukan dia dalam penjara biar mati kering kat dlam 2

manusia yang tak sedar dik untung inilah orangnya.

wat lopran polis pasal musa hassan ngan ghani patail pastu 2 orang ni gi balai bagi keterangan pasal kena tumbuk.

tapi anwar ni dituduh liwat gi balai pun takut,mungkin dia ni memang kaki liwat orang,ataupun syarat untuk jadi PM kena liwat orang setiap 10 tahun sekali.

MUNUSIA JENIS APA DIA NI?
MENJIJIKKAN

Anonymous said...

Anwar pengkianat bangsa dan negara

Anonymous said...

Debat malam tadi telah membuktikan Anwar pemutar belit.

Tangkap saja si pengkianat tu,.

Anonymous said...

Datuk Seri Anwar Ibrahim kini disenaraikan sebagai suspek dalam kes liwat yang melibatkan bekas pembantunya, Mohd. Saiful Bukhari Azlan dan waran tangkap telah dikeluarkan terhadapnya.

Status Anwar sebagai suspek jenayah liwat diberitahu oleh pegawai penyiasat kes itu, Deputi Supritendan Jude Pereira kepada peguam Anwar hari ini.

Anwar disiasat mengikut Seksyen 377 Kanun Keseksaan, iaitu peruntukan mengenai jenayah seks luar tabii.

Peguam S. N. Nair yang mewakili Anwar memberitahu pemberita di sini petang ini, waran tangkap ke atas Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR) itu dinyatakan dalam sepucuk surat yang ditandatangani oleh Pereira.

Ketua Bahagian Siasatan Jenayah Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Brickfields itu telah mengirimkan surat tersebut kepada Nair melalui faks pada pukul 1.06 petang ini.

Polis memberi tempoh 24 jam sehingga pukul 2 petang esok kepada Anwar untuk menyerah diri di Ibu Pejabat Polis Kontinjen (IPK) Kuala Lumpur di sini bagi memberi keterangan atau berdepan dengan tindakan penahanan.

Anonymous said...

sdr Anwar seperti yg kita ketahui .. memang kaki belit.. tapi kebodohan Pak lah labih Jelas lagi krn meebebeskan Anwa r dari penjara.. Jika kita lihat semula kes liwat anwar dgn adik angkatnya(Sukma).. jelas ke 7 hakim mengakui anwar meliwat sukma(adik angkat)nya.. Tapi atas kelemahan PakLah yg di dorong oleh KJ.. maka Petualang bangsa ini di bebaskan.. kesian Tun M

Anonymous said...

Moga dengan lenyapnya Anwar di atas jalanan akan mengamankan dan memakmur negara Malaysia yg tercinte ni ..

Anonymous said...

Kali ni anwar ibrahim mesti kantoi punyer..

Air mani anwar ibrahim kat dalam jubo saiful!

Kalau dulu tilam diusung kesana kemari sebagai bahan bukti

kali ni..

Jubo sisaiful plak akan diusung..

he he

Anonymous said...

Anwar enggan beri DNA bimbang dimanipulasi pihak berkuasa, kata peguam
17/07/2008 11:40am

KUALA LUMPUR 17 Julai — Penasihat Parti Keadilan Rakyat, Datuk Seri Anwar Ibrahim tidak membenarkan Hospital Kuala Lumpur mengambil sampel DNA beliau kerana khuatir ia akan dimanipulasi oleh pihak berkuasa, kata peguamnya, Sankara N.Nair.

Katanya, mereka bimbang DNA akan dimanipulasi kerana pasukan penyiasat dalam kes liwat membabitkan bekas Timbalan Perdana Menteri itu pada 1998 juga terlibat dalam siasatan kali ini. “Lagipun DNA (Anwar) telah diambil masa kes dahulu (1998), kenapa perlu ambil lagi,” kata Nair.

Anwar, yang ditahan oleh sepasukan polis berhampiran rumahnya di Bukit Segambut di sini pada 1 tengah hari semalam, dibebaskan dengan jaminan polis pagi ini.

Semalam, Anwar menolak permohonan polis untuk mendapatkan sampel DNA secara sukarela. Polis juga gagal mendapatkan kebenaran beliau untuk mengadakan pemeriksaan perubatan penuh terhadapnya semasa berada di HKL.

Bekas pembantunya, Mohd. Saiful Bukhari Azlan, 23, membuat laporan polis pada 28 Jun lepas mendakwa dirinya diliwat oleh Anwar pada 26 Jun lepas.

Anwar telah memfailkan saman dengan mendakwa Mohd. Saiful membuat laporan palsu. - Bernama

Anonymous said...

ANWAR AKAN LEPAS TUDUHAN LIWATNYA JIKA!

1. TIADA SAKSI YG MELIHAT KETIKA DIA MENJOBO SI EPUL TU

2. SAKSI YG ADA ADALAH HASIL DARI ADUAN DARI SI EPUL, DAN JIKA LAPORAN SIASATAN BERLAKU PERBEZAAN FAKTA MAKA LAPORAN SIASATAN ITU TDK BOLEH DIGUNA SEBAGAI BUKTI MAHKAMAH

3. LAPORAN DNA/SAINTIFIK/PERUBATAN JUGA MENGGUNAKAN TEKNOLOGI YG KEBARANGKALIAN TEPAT 99.99% BETUL. JADI 0.01% KEBARANGKALIAN KESILAPAN AKAN BERLAKU DLM KES NI AKAN MENGAKIBATKAN LAPORAN INI TDK DPT DI TERIMA PAKAI SBG BAHAN BUKTI DI MAHKAMAH

4. KELEMAHAN PENDAKWA RAYA AKAN MENGAKIBATKAN TIADA PRIMA FACIE UNTUK MEMBUKTIKAN KES. DAN AKHIRNYA ANWAR DIBEBASKAN DAN TIDAK DI PANGGIL UTK MEMBELA DIRI

5. ANWAR AKAN MELETAKKAN LAYER YG MAHA HEBAT DAN PUTAR ALAM DAN AKAN MENGAKIBATKAN FAKTA & BUKTI YG DI BERIKAN TDK DPT DITERIMA SEBAGAI BARANG BUKTI KES. (SPT DI ATAS)

6. DILAPORKAN ANWAR TELAH MENYUNTUT SI EPUL BEBERAPA KALI..! BERAPA KALI? BILA TARIKH? MASA? DI MANA? DGN KERELAAN? PAKSAAN? ADAKAH SAKSI-SAKSI MAMPU UTU MENJAWAB SOALAN YG SY KEMUKAKAN.. KALAU TAK PASTI ATAU TERLUPA ATAU TAK INGAT MAKA SUDAH TENTU KREDIBILITI SAKSI AKAN DIPERTIKAIKAN DAN TDK BOLEH DIGUNA SBG BUKTI KES.. ITU BELUM LAGI KALAU TARIKH DAN MASA YG DITUDUH, ANWAR BOLEH MEMBUKTIKAN DIA TIDAK BERADA PD TEMPAT KEJADIAN DGN BUKTI BERTULIS/ TIKET PENERBANGAN/ RESIT HOTEL YG BOLEH DIREKA DGN KEBIJAKSAAN SI PEMUTAR ALAM..

JADI WAHAI RAKAN-RAKAN SEPERJUANGAN SEKALIAN, JGNLAH KITA TERLALU GAIRAH DAN YAKIN BAHAWA ANWAR AKAN DISUMBAT DLM PENJARA.. KALAU SDR2 DPT MENJAWAB ATAU MENAFIKAN KENYATAAN SY DI ATAS BARULAH TUAN-TUAN BERGEMBIRA. JGN MENJADI BODOH DENGAN PENGETAHUAN TUAN-TUAN YG MEMANG SINGKAT.

INGATLAH, SESEORG ITU TDK BERSALAH SELAGI TIDAK DIBUKTIKAN DI MAHKAMAH DAN DIBUKTIKAN KESALAHANNYA. JADI SAYA AMAT YAKIN ANWAR AKAN DIBEBAS DARI TUDUHAN LIWAT....

Anonymous said...

Tuan rambut pacak,
he he...
bela anwar nampak....

xper
nombor bilik saiful ngan anwar dithailand juga akan didedahkan nanti tak lama lagi..

mcm org bercinta plak mereka berdua

tunggu

he he

Anonymous said...

Nantikan bahan-bahan bukti anwar dan saiful di bilik hotelnya di Thailand..

Pasti meletop !!!!

Siapa kata tiada bukti yang kukuh ?

Anonymous said...

Halo.

Rambut pacak ko tau tak? kes ni pasti lekat punya la pasal polis dah korek jubo si epul tu dan jumpa tempias air mani bercampur kunyit sepol.
klu ko tengok kat TV waktu sepol g balai wet repot dijalan tu menahan sakit tau pas tu klu rasa nak buang air besar kena cepat cari tandas klu tak terberak dalam suar pasal spring kemut dia dah loss tak boleh grip lg.
Ko bayangkan ukurlilit 6-8 inci panjang 7 1/2 inci.mati ooiii... tu pasal sepol wat repot klu lagi sekali kena confirm sepol mati keras atas katil.

wat Dato'sri anwar cari bontot negro ke ,israel ke,shah rukh khan ke.

BungaMatahari said...

Baru dpt email nih..
X sokong sesapa pun..tapi bak kata nabil.."Lu Pikir La Sendiri"

Saiful, kalau tak rela kenapa biarkan ditikam belakang
Laporan polis ini dibuat pada 28 June 2008 @ 5.45 PM oleh Mohd Saiful Bukhari bin Azlan,

"Saya Mohd Saiful Bukhari b Azlan ingin melaporkan bahawa saya telah diliwat oleh majikan saya. Perkara ini berlaku tanpa kerelaan saya. Kejadian terakhir berlaku 26/6/08 di Unit 1151, Kondominium Desa Damansara, Jln Setia Kasih, KL. Oleh itu, tujuan laporan ini dibuat untuk mendapat pembelaan dan keadilan keatas diri saya. Saya juga berasa bimbang dengan keselamatan diri dan keluarga saya jika perkara ini tersebar luas di khalayak ramai. Majikan saya Dato Seri Anwar Ibrahim - Ketua Umum PKR." (sumber rockybru.blogspot.com)
Berdasarkan laporan polis ini, Saiful mengadu diliwat @ sama maksudnya beliau telah dirogol oleh DSAI. Kejadian ini pula telah berlaku banyak kali kerana . Saiful ini baru berkerja dengan DSAI kira-kira 3 bulan. Agaknya sudah berapa kali beliau "diliwat" oleh DSAI?
Sesiapa pun yang berakal waras akan meragui kesahihan laporan polis ini. Maka banyak teori konspirasi yang wujud. Petang ini saya tak nak tambah teori2 itu, tetapi sekadar melontarkan beberapa persoalan tentang "cara2 Saiful diliwat" :

1) Usia Saiful 23 tahun manakala usia DSAI dah 60 tahun++ : macamana agaknya DSAI nak "menonggengkan" si Saiful ini tanpa kerelaan Saiful? Kalau tengok saiz badan Saiful, kuat jugak orangnya. Takkan boleh kalah dengan pakcik usia 60an? Ingat senang ke nak londehkan seluar orang? Pegang 2-3 orang pun belum tentu dapat londehkan tau. Ini pulak DSAI sorang2. Kalau ada orang lain tolong pegang, tentu dah ada tulis dalam report tu kan?

2) Kalau tak rela tentunya ada kesan pergelutan @ pergaduhan antara kedua2nya. Tentu sekali terdapat kecederaan pada kedua2 pihak. Lebam biji mata ke. Tentu sekali dalam kondo tu, banyak perabot dan barang, kenapa tak ambik barang2 tu, hempok muka DSAI masa pergelutan tu. Atau pun DSAI hempok Saiful sebab melawan masa nak rogol @ liwat Saiful tu. Mangsa rogol (perempuan) pun akan melawan, kenapa Saiful tak lawan? DSAI terlalu kuat? Terlalu lemah ke si Saiful ni? Tak berjuang langsung mengelakkan dirinya dari diliwat?

3) Dah tu pulak, bukannya sekali dia mendakwa diliwat, kenapa tak lapor bila kali pertama kena? Apa nak takut? Kenapa sekarang berani pulak?

Entah apa-apa tuduhan yang tak masuk akal. Kalau tak rela kenapa biarkan ditikam belakang? Dah tu, bukannya sekali, banyak kali pulak tu. Inilah tanda akhir zaman, manusia tidak lagi takutkan Allah, fitnah bermaharajalela.

Anonymous said...

SALAM PERPADUAN,

SAYA BUKAN PEMBELA ANWAR TETAPI KITA JGN DIKHAYAL DGN TUDUHAN YG TDK DPT DIBUKTIKAN DIMAHKAMAH. SAMADA TUDUHAN BETUL ATAU TAK BUKAN ISUNYA TETAPI KENA CARI JLN MACAMANA NAK DIBUKTIKAN DI MAHKAMAH SEHINGGA JATUH HUKUM. KORANG KALAU NAK MENAMBAH CERITA MEMANG PANDAI. AKU RASA BUNGAMATAHARI PUN BUKANNYA MENYOKONG ANWAR TETAPI RASA TERKILAN KENAPA EPOL TU TAK REPORT PD KALI PERTAMA DIA DI LIWAT. TULAH AKU NAK TEKANKAN. BUKAN SENANG NAK MENJUBO ORG NI KALAU TANPA RELA ATAU KALAU TAKPUN DIPAKSA DGN CARA CARA YG KEJAM... MALASLAH AKU NAK CAKAP LAGI, KALAU CAKAP BANYAKPUN OTAK KORANG BUKANNYA TERBUKA NAK FIKIR. TERLALU GHAIRAH NAK HUKUM ANWAR. KORANG TAK MELIHAT DI SUDUT TEKNIKAL PERBICARAAN.. CAKAP DGN ORG DUNGU AKUPUN NANTI JADI DUNGU... BUATLAH APA KORANG SUKA. SEDAR TAK DGN TIDAK DPT DIBUKTIKAN KES NI, KERAJAAN BN BOLEH HANCUR DGN KEPERCAYAAN KPD ANWAR AKAN BERTAMBAH.. SENANGLAH DIA NAK TAKE OVER NANTI. KAU ORG FIKIRLAH SENDIRI

CHAU DULU

Anonymous said...

KOMEN KAT ATAS NI AKU PUNYA. LUPA NAK LETAK TADI