Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saturday, July 12, 2008

ASNITA LAWAN HANIMASRAH

Salam saudara pembaca.

Saya telah terima pelbagai cerita tentang Cik Hanimasrah dan Pn Asnita dari komen-komen yang anda berikan di ruangan ulasan pada 2 artikel saya.

Ia membuat zelmey berminat untuk menanyakan kepada saudara / saudari berkaitan hal ini.

Saya juga ada terdengar bahawa Pn Asnita tidak berminat untuk bertanding jawatan Ketua Puteri UMNO Bahagian Kapar.

Persoalannya kenapa anda menyuarakan hasrat untuk Asnita lawan Hanimasrah?

Boleh menang ke Asnita kalau lawan Hanimasrah?
Reactions:

22 comments:

Rina said...

Assalamualaikum

Wah wah .. abg zelmey ni sekarang pandai betul ye .. Main blog pulak dah..

Bagi saya kak hani pun ok lagi.. Beri dia peluang lagi untuk memperkuat Puteri Kapar seterusnya demi kebaikan UMNO.

Kak Nita dok naib pun ok je.

Anonymous said...

Ada banyak ke sokongan untuk Asnita?

huhu

Anonymous said...

ok ape?ape yang ok tu...ko ni rina ada mata pandang ada telinga dengar la...kalau kata ko ni bodo marah pulak sokong membabi buta...tengok la senario politik di bhg kapar..semua tempat diisi oleh orang sementa ape dun lain xde yg bole memimpin....mahu tak mahu kita mahu ketua puteri dari dun selat klang atau meru...lagipun anis tu ada banyak masalah peribadi...tunggu masa aje meletup...

akhir kata...
wahai sdri sdri puteri cawangan dalam umno bhg kapar...pilihlah ketua pu3 umno bhg kapar yang bersih,amanah dan beriman.....FAHAM KE TAK FAHAM NI

ANAK JATI PU3 DUN MERU

Anonymous said...

as'kum

masalah peribadi....masalah ape yer
????boleh saya tahu???

Anonymous said...

" Allah tidak menghapuskan ilmu (agama) dengan cara mencabutnya dari dada seluruh manusia, tetapi dengan jalan mewafatkan para ulama. apabila ulama sudah habis, umat manusia mengangkat orang-orang bodoh menjadi pemimpin mereka. Lalu mereka bertanya kepada para pemimpin yang bodoh. Si pemimpin memberi fatwa tanpa pengetahuan, menyesatkan orang banyak, maka sesatlah mereka semua."
(Shahih Muslim Ayat 2297)

JejakaTampanKapar said...

Salam.

Siapa lagi yang nak melaga-lagakan Haniku ngan Asnita ni?

Kan aku cakap jangan kau lukakan hati haniku ini lagi.klu tak suka pada hani untuk jawatan Ketua PU3,bagi je pada Asnita di ulangi "ASNITA" faham.Oh hani akanku lindungi dirimu dari segala tomahan yang datang.

Untuk pengetahuan semua PU3 Jawatan ketua tu bagi je pada ASNITA,Bukan Hani tak nak tapi dah pasrah pada ahli PU3 akar umbi untuk memilih ASNITA sebagai pengantinya.

Kepada penulis blog/komen sekelian tolong jangan telanjangkan Haniku,jika akau dapat tahu akanku telanjang orang tersebut habis-habisan.

Kalau semua ahli PU3 dah sepakat untuk memilih PN ASNITA selaku Ketua anda dipersilakan,tapi barang dingat jadi sisihkan HANIKU.

TK.salam

Anonymous said...

kalau asnita tak minat ada orang lain yang akan menjadi calon ketua pergerakan puteri umno bahagian kapar(maklum la orang baru kawen..paham2 jer la...susah nak tinggalkan laki tul tak asnita..orang lain pun kawen gak tak pulak cam dia tu..hehehe)

(YANG PENTING SEKALI JANGAN CALON DARI DUN SEMENTA)

pu3 matang dun meru

Anonymous said...

Nyatakan calon dari Dun lain untuk kita ketengahkan..

Cakap je nak buat ape?

apa barang ..

Anonymous said...

Kalau ada PU3 dari dun lain yang berminat sila kemukakan namanya.ingat minggu ni dah bermula persidangan cawangan,klu taknak percalonan takpa.

calon PU3 dari meru takda ke? napa meru calon PU3nya tak layak ke atau takda yang boleh buat kerja?

PU3 Meru kemukakan nama calon anda jangan sekadar meyokong je.nanti PU3-PU3 meru semua tak laku jadi anak dara tua ooo....

Anonymous said...

Salam

Wahai PU3-PU3 sekelian ada yang sudi nak berkenalan dengan abg ke?

Dun SEMENTA

Anonymous said...

ini bukan ruangan berkenalan daa...

Puteri Kapar sekarang bagaimana, makin teguh ke makin rapuh?

zailan said...

lawan jangan tak lawan.. hanis orang kampung aku.. soal peribadi tak gentellah nak sentuh.. dia bukan mcm pak lah yg dah exp (tamat Tempoh).. tapi puteri cari lah yg cun , seksi & up to date.. untuk jadi pemimpin kenalah humble bukan sombong.. tapi pu3 kapar memang tawar hambar.. daahh laah tu.. tukar lain

Anonymous said...

allaa pilih jer sesapa yang pengecut biar bn kapar terus kalah.

Lyn said...

Ni apa cite si Hanimasrah ni?

Macam2 hal la dengar ketua puteri ni ...

Tukar je la dgn orang lain .... puteri2 dari meru ke selat kelang ke sg pinang ke .... tolong la ... bersihkan nama puteri kapar ni ...

Aku hangin betul la dgn si masrah ni..

Anonymous said...

BUKAN MACAM MACAM HAL AJE...SKANDAL PUN BANYAK

Anonymous said...

As'kum semua,

puteri kapar ni kenalah diselamatkan dari dipimpin oleh hani tu...bukan sebab dia tak buat keje..buat juga tapi sebb masalah peribadi dan kesombongan yang ada pada dia buat puteri ni meluat... jadi patut la dia undur sebb dia aje yang tahu sama ada citer ni betul ke tidak..takan la sampai nak kasi tau hotel mane bilik mane baru nak tarik diri cik hani...

lagi satu di si MONA su puteri kapar....ko jangan ingat ko bijak..ko la punya punca kepada segala nmasalah puteri...baik ko hati2 ckit.... citer ko banyak juga..tunggu masa aje nak meletup...tungggguuuuuu


yang benar

Puteri DUN Meru

Anonymous said...

AS'KUM
KETUA-KETUA PERGERAKAN PUTERI UMNO CAWANGAN DALAM BAHAGIAN KAPAR

SAUDARI SITI AZRAH BINTI RAZALI
DARIPADA
KETUA PUTERI
UMNO CAWANGAN KAMPUNG BUDIMAN
MENAWARKAN DIRI MENJADI CALON KETUA PUTERI UMNO BAHAGIAN KAPAR

BERILAH PELUANG KEPADA BELIAU UNTUK MEMIMPIMPIN PERGERAKAN PUTERI UNTUK MEMBAWA PERUBAHAN KE ARAH CEMERLANG, GEMILANG DAN TERBILANG

WASALAM

ANAK JATI PUTERI DUN MERU

Anonymous said...

AS'KUM
KETUA-KETUA PERGERAKAN PUTERI UMNO CAWANGAN DALAM BAHAGIAN KAPAR

SAUDARI SITI AZRAH BINTI RAZALI
DARIPADA
KETUA PUTERI
UMNO CAWANGAN KAMPUNG BUDIMAN
MENAWARKAN DIRI MENJADI CALON KETUA PUTERI UMNO BAHAGIAN KAPAR

BERILAH PELUANG KEPADA BELIAU UNTUK MEMIMPIN PERGERAKAN PUTERI UNTUK MEMBAWA PERUBAHAN KE ARAH CEMERLANG, GEMILANG DAN TERBILANG

WASALAM

ANAK JATI PUTERI DUN MERU

Anonymous said...

TERKINI :

GANDINGAN MANTAP YANG AKAN MERUBAH BUDAYA POLITIK
"SUARA BARU"

UMNO BAHAGIAN KAPAR

KETUA BAHAGIAN - YB.DATO'ABD.RAHMAN PALIL
(SEMENTA)

TIM.KETUA BAHAGIAN -
SAUDARA FAIZAL ABDULLAH
(SELAT KLANG)

NAIB KETUA BAHAGIAN
TUAN HAJI MD GHAZALI MD AMIN (SEMENTA)

KETUA PERGERAKAN PEMUDA
TUAN HAJI MOHD ROSLEE ABD.HAMID
(SEMENTA)

KETUA PERGERAKAN WANITA
PUAN NORLIZA AHMAD
(MERU)

KETUA PERGERAKAN PUTERI
SAUDARI SITI AZRAH BINTI RAZALI
(MERU)

MARILAH KITA MEMBERIKAN SOKONGAN PADU KEPADA MEREKA..INSYA' ALLAH UMNO AKAN TERUS MEMBELA NASIB AGAMA, BANGSA DAN NEGARA

TAKBIRRR

Anonymous said...

Salam Sejahtera,

ok juga tu kita bukan hendak tukar semua kita cuma nak tukar ketua puteri aje..sebab hanismasra tak releven lagi..dah lah sombong bongkak pulak tu

Tak gitu puan monaliza yang hipokrit???

orang sementa meluat dengan dia

Puteri Sementa

Anonymous said...

PUTERI SELAT KLANG,

ASNITA DAH DAPAT BATANG SEBAB TU TAK JADI LAWAN HANIMASRA

FAHAM-FAHAM JELA LAGI SEDAP LAYAN BATANG DARIPADA MENJADI KETUA PUTERI..BETUL TAK ASNITA

blinkblink said...

penat je korang komen mcm2 kn..
last2 azra kalah gk..
puteri tetap teguh...
g pn korang kutuk je lbh tp bukti 1 pun x nmpk..
cmne org nk caye..
org br kawin nk kene tumpu tanggungjawab baru dulu br piki politik beb...
x kn tu pn x phm gk..
otak jgn piki kotor je..