Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, July 23, 2008

BENARKAH SITI AZRAH ANGKUH?


BENARKAH SITI AZRAH ANGKUH?

- Benarkah Siti Azrah tidak mahu berjumpa dengan ketua-ketua puteri cawangan bagi berusaha untuk mendapatkan pencalonan dan punca tidak mendapat pencalonan?

- Benarkah Siti Azrah hanya menggunakan blog sahaja sebagai laluan untuk mendapat pencalonan?

- Benarkah Siti Azrah sombong, tidak mahu mendapatkan restu dan pandangan daripada kalangan AJK Puteri UMNO Bahagian Kapar bagi menyatakan hasrat bertanding?

- Benarkah Siti Azrah tidak disokong oleh ramai ketua-ketua Puteri Cawangan dan AJK Puteri Bahagian?

- Benarkah Siti Azrah 'syok' sendiri?
Reactions:

37 comments:

debt consolidation loans said...

You have a very impressive blog.


debt consolidation loans

Rambut Pacak said...

Betul ke macam tu. Kalau betul alangkah ruginya Cik Siti Azrah krn telah memilih jalan dan strategi yg salah. Segera memperbaiki kesilapan. Dan anggaplah pandangan ini sebagai teguran yg membina.

Politik bukan macam business. Politik ada ahli yg perlu di jaga dan dihormati. Jgnlah ingat apa yg kita buat semua betul. Pandangan kawan2 lain pun kena ambil kira...

Selamat maju jaya

Rina said...

Sebenarnya sy juga kesal dgn cara dan pendekatan yg azrah bawa.

Anonymous said...

Pening tengok puteri kapar.

Bg pandangan sy, Asnita lebih berwibawa.

Tp apa nk buat, Asnita tak berminat.

Anonymous said...

nak kesal ape rina???ketua ko yang tak bermoral tu tak ko kesalkan ke????nak harap asnita pengecut bukan berjiwa pejuang harap badan aje besar otak kecik...ape pun azrah masih calon yang sesuai sebab di berani menentang kemungkaran..bukan macam ko rina membontot aje kemana hanimasra pegi...takbiiirr

puteri dun meru

Anonymous said...

JOM PAKAT TOLAK PEMIMPIN YANG TIDAK BERMORAL DAN BARISAN AJK YANG PENAKUT

pu3 tulen said...

Saya harap hal berkaitan puteri biarlah puteri sendiri uruskan. Jgn ada campurtangan dan arahan2 atasan. Kami tidak mahu org lain menentukan halatuju kami. Tapi tak taulah kalau Hani yang minta org atasan campur. Pasal nak tutup kelemahan dia. Kalau nasihat je kami boleh terima tapi bukan berbentuk arahan. Mana perginya demokrasi dlm UMNO Kapar.

Kami mahu demokrasi..!, demokrasi..!, demokrasi..!, demokrasi..!. Faham tak semua.

Anonymous said...

Go Siti Azrah....go go

Rosli mesti happy punya pasal tak lah semua ketua dari Sementa aje. ;-)

So, Cik Siti Azrah.... Kalau betul2 nak memimpin Puteri, harap dapat ambil pendekatan yg betul. Dalam politik ni, kita kena berpolitik betul2! Kalau nak berkempen, insyaallah boleh tolong lobi ni.

Rachman Junior

Anonymous said...

Ntah la ..

Tengok cara azrah ni pun dah mula rasa meluat pulak ..

Anonymous said...

as'kum semua

mane korang tahu azrah ni angkuh..setahu aku dia baik orangnya..cuba le mengenali diri secara dekat insya'allah korang bole menilainya..tapi yang pasti azrah tidaklah seangkuh dan sebongkak hanimasra..korang tau kan perangai hanimasra macam mane lembut gigi dari lidah bile nakkan sesuatu, lepas tu pulak bermuka muka bile dengan orang atasan lembut nya suara tapi bile dengan orang bawahan macam sampah kita dibuatnya..tu la perangai terpuji pemimpin korang hanimasra yang patut korang patut contohi...perkara ni korang pun tahu kan...takkan la korang tak perasan perangai hanimsra tu memang terpaksa dibuat-buat mesra tapi sebaliknya... jadi ape lagi kita sama sama tolak pemimpin yang hipokrit

saya memohon jasabaik puteri dun sementa agar berani mencalonkan sdri siti azrah razali sebagai calon ketua puteri bhg kapar

("cikgu murai" balaci hanimasra yang kehulu ke hilir dengan dia pun bole tahan laser nya tapi sayang dia seorang yang buta hati dan mata serta pekak telinga dan jiwa kerana bersekongkol dengan hanimasra menolak kebenaran)tu la orang kata kalau cikgu kencing berdiri anak murid kencing berlari..harap tudung aje labuh tapi bile kene julap gan hanimasra senyap (RM mengatasi segalanya)

puteri dun sementa

Anonymous said...

Biar puteri urus sendiri siapa pemimpin yang diorang nak. Yang banyak komen dlm blog ni pun bukannya ahli puteri yang bakal mengundi. Lebih baik masing2 jaga organisasi masing2. Jangan yang dikejar tak dapat yang dikendong keciciran.....

Penundi Puteri said...

Siapa kata di blog ini tiada pengundi untuk puteri?????

Kamu silap besar jika beranggapan begitu..

Ingat PRU-12 !!
BN kalah mengejut walau laporan sampai bagus..

Jangan angkuh dan sombong dalam mengeluarkan kata-kata...

Cabaran telah bermula ..

TQ

Khairulnazri said...

Asnita harus bertanding menentang Hanimasra. malah siapa jua yang berkeyakinan tinggi dan bersedia jiwa dan raga buluh tanmpil bertanding. Mana tau kita akan ada undi up-set kelak.

Lagi pun dengan keadaan sekarang, setiap sayap UMNO melakukan apa jua perubahan demi untuk mengembalikan kepercayaan ahli amnya serta orang Melayu khasnya terhadap UMNO

Anonymous said...

ya betul kita ajar orang yang menidakkan suara akar umbi...konco-konco hanimasra jangan takbur....kita buktikan semasa persidangan pu3 sementa nanti..ayuh kita buat perubahan

Anonymous said...

apalah nak diharapkan dengan asnita lagi..dia tu bukan berjiwa pejuang yang ingin melihat puteri jauh lebih baik dari sekarang....

Anonymous said...

puteri nak ingat ape bukan buat keje pun yang buat keje tungkus lumus wanita..yang kene maki dengan pengundi wanita....yang menghantar handbill wanita...yang berpanas berhujan pun wanita juga..yang buat segala ape pun wanita juga...puteri buat ape..terima laporan/mengadap komputer...tu pun ntah ape2 yang dibuat...sebb tu puteri buta hati sampai tak tahu menilai antara kaca atau permata

"puteri hanya sebagai penyeri"

hidup wanita umno

pu3 tulen said...

Puteri bukan shj sebagai penyeri tapi sebagai penyedap. Tak caya tanyalah Hanimasra.

si dara said...

Apa yg korang nak desak asnita, dia tengah sibuk 'mengasah kerisnya'. Macam korang tak faham pula. Mana boleh berenggang. Barulah kata kan...

pu3 tulen said...

setelah sy amati, tulisan 'puteri dun sementa' tu macam tuan punya diri je. Takkan nak jeck diri sendiri kot Azrah. Kesian takde penyokong ke terpaksa memuji diri sendiri

Puteri Selat Klang said...

Sapa cik adik siti azrah ni ek?

Aku tak kenal lah .. so macam mana nak jadi ketua puteri bahagian kalau ramai yang tak kenal?

Pengundi Puteri said...

sebenarnya ... Hani dan Azrah ni dua2 tak layak jadi Ketua..

Yang layak nampaknya Asnita .. tapi dia pulak belum bersedia ...

Khairul Saimun said...

Salam,

Saya fikir tak perlu sangat kita nak perdebatkan mengenai hal puteri ni, saya setuju dengan pu3 tulen. Biarkan pu3 mengurus kepimpinan mereka sendiri, namun begitu tak salah sebenarnya kalau pu3 juga dapatkan pandangan dan nasihat tentang panduan menentukan kepimpinan dari kalangan otai-otai di Bahagian Kapar, seperti wanita atau bahagian. Mereka kan lebih berpengalaman dan lebih faham dengan sepak terajang politik kapar ni.

Seperkara lagi, elakkan menyentuh peribadi orang lain, kalau memang benar individu itu buruk, kita jangan menuduh dan menghukum tanpa bukti kukuh. Sabar, Allah pasti akan balas dan tunjukkan satu hari nanti.

Soal siapa bertanding, biarkan...itu kan demokrasi namanya, so...yang menawarkan diri, pandai-pandailah menggunakan kelebihan masing-masing untuk meyakinkan perwakilan. Kita kena terbuka, supaya pelapis kepimpinan dan demokrasi itu terus subur dalam UMNO. Wassalam.

Anonymous said...

Tapi kalau Ketua sombong sangat macam mana pulak?

Anonymous said...

Kalau ketua sombong sangat, eksen semacam....

Apa lagi... takkan tak faham lagi. Siti Azrah kan dah tawarkan diri. Calunkan dan beri undi padanya.

Bye-bye Cik Hani..... dah lewat senja memimpin pu3.

Anonymous said...

meluat tang mana tu?....bagi aku, dia nie ada keberanian, aku dengar-dengar cter siti azrah nie ada hantar sms, telefon ketua-ketua pu3.....so apa komen korang ketua pu3 yang telah berbicara dengan dia di telefon?

Anonymous said...

tertinggal pulak aku satu pertanyaan...korang dah buka ker blog azrah nie...aku tengok tak ramai pun yang beri komen...kenape ek...?

paripari said...

BERITA TERKINI:,
1) si hani ni kan baik dgn ustd parit, idol, azhar pej.dun sementa mereka ni satu team, hani minta team dato sanat jgn bawa calon pu3 dr meru, dia minta dato sanad bawa nama dia, bererti dia makan kiri kanan, apa mcm boleh terima.?
2) hani membantu bersunguh2 untuk mendapatkan kelulusan segera pinjaman tekun untuk ustd parit sebanyak 50ribu, untk kegunaan kempen group mereka.hari jumaat dah dapat cek nya. Sama ada duit tu untuk kempen atau utk tebus kereta bmw ustd parit. Mcm mana tekun boleh luluskan pinjaman ni utk politik kempen?

Anonymous said...

Mana ada si hani tu jaga Tekun lagi... dia kan dok kat JASA. Ketinggalan betul la.

Anonymous said...

memang la takde di tekun lagi tapi dia masih ada ramai kenalan kat sane la... jadi bole rokemen sesape....ketingalan ape pulak...ko la yang bodo tak bole diajar pandai tak boleh di ikut

Pinjaman Tekun said...

Korang betul2 ke nak buat pinjaman tekun..,,?

Aku sedia membantu ...

Anonymous said...

Teringin nak tengok PUteri Kapar ni berseri dan mantap.

Ni macam lesu je....

Anonymous said...

Mesy.caw dari dun sg pinang dan sementa dh berakhir. Berapa azra dapat pencalonan? Dengarnya belum ada satu pun cwg yg mencalonkan dia. Betul lah kiranya catatan dari si zelmey tu... Dan kedengarnya ketua2 pu3 dun meru sendiri pun x kenal dia hanya bila dia nak bertanding jadi ketua pu3 bhgn barulah muncul dan mula nak berjinak-jinak dgn mereka... diaorg ckp selama ni dlm dun meru atau bhgn ada prgrm dia x pernah hadir kata azra program2 tu sume hanya program makan2 jer x ada bende yg dia boleh dapat...betul ker? Agaknya dia nak program yg dia boleh massukkk.. jer kot baru lah nak hadir...???


wAk tAnYa..

Anonymous said...

sape kata azrah tak dapat lagi pencalonan dia hanya perlukan 2 sahaja pencalonan untuk layak bertanding..... di sementa dia dah dapat satu tungguu la di meru lubuk dia..tungguuuuuuuuuuuu

Hani dah mula tak tido malam..ciaaaann nya

Anonymous said...

Kalau setakat cakap ada tp x nak bagi tau nama cawangan... itu aku pun boleh buat...cakappppp ajer.....ehh salah taippppp....ajer...hahahaha...

Anonymous said...

Berita terkini bg perbetulkan fakta..
Salam,

Pinjaman tekun yang diberitahu RM50K untuk utz farid tu sebenarnya adalah kelulusan segera dari Noh Omar sbb utz farid tu direct terus dgn beliau tp perlu ada cc copy utk tekun parlimen kapar sbb dia duduk dlm parlimen kapar.

sekian..

blinkblink said...

la ni dh kompom azra cume dpt pencalonan dr caw dier je..
mane peginye sume penyokong dier???

Anonymous said...

Penyokong dia dh lari bertempiaran.. Nampaknya penyokong dia pun x nak bagi muka kt dia tp bermuka-muka depan dia...hiss hampeh betul harapkan pagar, pagar makan padi. Harapkan orang tolong bagi pencalonan tapi 1 pun x menjadi...