Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saturday, March 16, 2013

Terkini! Raja Gay Meletop ..

Terkini! Raja Gay Meletop ..

Siapa?  Ntah ... Lu olang agak-agak sapa meh?









Sumber


SENYUM TAK PERLU KATA APA-APA.  LU OLANG SENDILI PIKIR LAH ! HOHO ... MANYIA SELAP WOOO INI OLANG... 

APA?  MAU TENGOK VIDEO?  TAK PERLU MAAA... LU OLANG NANTI PUN TALAK PICAYA JUGA MAAA ... 

Reactions:

10 comments:

TheSniper said...

nak lebih saheh, ambik la gambar dekat. Asyik gambar jauh hitam putih je! hahaha

zelmey said...

Nanti kang dah ada gambo dekat dan kaler, dimintak pulak gambo dari dalam lubang bontot pulak .... ngiahahahahaha

Tak payah la percaya, tu kan bukan anwar. Itu cuma konspirasi amno je...

Jamie Surina said...

A.B.U..... Aku Banyak Untung lapat tengok ini gambar... haiyaa..... Selagi tak nampak ropol, orang taknak caye punya...

zelmey said...

Jgnkan ropol, kalau orgbnampak cirit pun tak percayanya jugak . Kikiki

Anonymous said...

nampak gayanya lu tunggu masa nak kena saman palk..u r next hehehehe...

zelmey said...

:) :)

Anonymous said...

PAPAGOMOI dah kena saman...u r next....aku akan makesure lu kena saman....:)

zelmey said...

Nice :)

Anonymous said...

N Surendran yang mewakili Anwar dalam tuntutan saman fitnah terhadap Papa Gomo turut menyebut mana-mana pihak yang cuba memfitnah anak guamnya supaya berjaga-jaga kerana mereka akan terus memfailkan saman sehingga diisytihar muflis.

Pihaknya tidak teragak-agak untuk mengheret blogger lain selain Papa Gomo sekiranya mereka juga terus memfitnahnya di blog masing-masing tanpa sebarang notis lagi...
u r next...........:) nice...

zelmey said...

Oh i love it :)