Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, June 20, 2012

PAPAGOMO TUMBUK AZMI @ AKU-TAK-PEDULI BLOG


PAPAGOMO TUMBUK AZMI @ AKU-TAK-PEDULI BLOG




Semalam aku diberitahu sendiri oleh sumber kuat yang amat boleh dipercayai bahawa dia ditumbuk di depan Menteri oleh Papagomo. Apa cer papagomo, takkan mentang-mentang gomen a.k.a menteri bela lu, dah boleh sesuka tumbuk muka lain blogger.

Bro, yang lu tumbuk tu orang tua bro ... umoq brader Azmi dah 50an. Tapi takkan dua kali lu henjut kat muka dia tak boleh tumbang. Kenape ek? ....

Dengar cerita depa berdua dok perhangat sama melalui blog masing-masing. Papagomo, rentap dalam gelanggang tu biasa la bro ... tapi takkan sampai kat luar pun nak tunjuk samseng. Bagi aku blogger macam ni martabat dan keprofesionalismanya tak cun lah ....

Evander Holyfield and Mike Tyson

Depa dua pun boleh salam di luar gelanggang walau berentap setengah mampos di gelanggang.


Aku akan dapatkan cerita lanjut dari tuan punya badan... Kita sambung
Reactions:

0 comments: