Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sunday, June 24, 2012

Antara Haiwan dan Manusia

Antara Haiwan dan Manusia



Tiba-tiba aku terlihat foto ni di internet.  Tersentap siot hati aku tengok.  Apa la nak jadi dengan manusia zaman sekarang ni.

Nak buat kerja keji tu pandai, bila dah jadi zuriat dia sanggup lakukan begini.

Moga korang jangan buat macam ni.

Allah sentiasa bersama dengan hamba-hambaNya yang berbuat baik.

Al-Quran - Aku tidak pernah lupa untuk memberi ganjaran kepada hamba-hambaKu yang berbuat baik dan bersabar.
Reactions:

0 comments: