Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, September 4, 2012

Tunjuk BONTOT tak mau tutup muka, Kena Tangkap Tutup MUKA !

Tunjuk BONTOT tak mau tutup muka, Kena Tangkap Tutup MUKA !


Aik ! awat lu tutup muka ... Porah chit ! .. Tunjuk pungkoq tak mau tutup muka ... Apa daa

Lu sendiri jawablah apa yang lu dah buat... Abes kuat pun 2-3 malam je bro .. Gua dah rasa bercuti di lokap dari 3 hari 2 malam di Johor Bharu ... hehe

Lain kali jangan tunjuk-tunjuk bontot taw .. lu tau kan tu amalan tak elok .... Macam .. tutttt....


Reactions:

4 comments:

C++ said...

Bhai Zelmey...

Tue la pasai... budak nih buat kerja tak stadi abis lagi... hahaha... kalu nak buat pon.. cover-cover up la mender pon....

Jangan dier kena ulam kat dalam lokap sudah... hahaha... mana la tau.. ramai yang geram kat bontot dier... hahaha

zelmey said...

Nak kena sebat bontot dia ni

C++ said...

Hahaha.... nanti tak pasai-pasai termengandung... hahaha

zelmey said...

Alamak ! jadi anak apa ek?