Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saturday, September 29, 2012

Perjumpaan Santai Bloggers SeMalaysia




Perjumpaan Santai Bloggers SeMalaysia


Esok, Sabtu 29 Sept hingga 30 Sept, satu Perjumpaan Santai Bloggers akan diadakan di Wadi Hussien Janda Baik a.k.a Pondok Pak Habib.  Pertemuan mata ke mata antara para bloggers tempatan tidak kira sama-ada pihak belah sini, pihak belah sana ataupun pihak atas pagar.  Ini satu program yang sangat menarik kerana para bloggers duduk makan minum dan tidur bersama di bawah satu bumbung tidak kira fahaman mana sekali pun.

Penyertaan percuma siap dengan tempat tinggal.  Amacam, ada bran? ... Bukakan hati dan minda, mari kita bersantai menimba ilmu bersama dari Otai Pak Habib.

Esok Abah akan berkongsi segala ilmunya dalam penulisannya yang telah menerbitkan lebih 60 buah buku bersama-sama dengan perkongsian Uncleseekers.  Mesti best kan kan .... 




Jom kita lepak-lepak santai esok.  Tempat nyaman dengan udara segar bugar sudah pasti membikin otak lapang dan luas pemikiran.

Masih lagi terbuka walau last minit korang nak datang.  Email saja pada email yang tertera pada kotak banner program di atas sekali.


4 comments:

C++ said...

Bhai Zelmey...

Hahaha... gua takder bran lar... hahahaha... gua pi JB hari nih... sori aaa... lain taun boleh jumpa.... hahaha

zelmey said...

JB kan Janda Baik .... haha

C++ said...

Bhai Zelmey...

Hahahaha... iyolah tue... banyak la lu punya prediction... hahaha

zelmey said...

ehem ehem ..