Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, September 3, 2012

BONTOT vs PEMIMPIN

BONTOT vs PEMIMPIN

Apa sudah jadi daaaa ... Akan tetapi ini perkara biasa yang kita boleh lihat belaku di serata dunia dilakukan oleh mereka yang membenci seseorang itu.

Walau bagaimana pun, rakyat negara Malaysia ni kan ada etika dan budi bahasa. So,,, tak payah la buat macam ni brother. Lu tatak malu ka?

Kalau nak ikutkan, berjuta manusia tak suka pada orang yang tertera di foto yang terletak di bawah punggung lu beb ...

Pada hari ini, dikhabarkan terdapat beberapa NGO akan membuat laporan polis untuk kes berkaitan. Persoalannya, saya ada tanya kepada salah seorang Presiden NGO "Polis nak caj di bawah akta apa ya?" Akta Hasutan dah mansuh .... Beliau berkata NGO akan mendesak untuk melucutkan Kerakyatan Negara.

Apa pun buat aje lah apa yang terbaik demi menjaga keamanan negara.

Dan kepada rakyat Malaysia, sayangilah keharmonian dan gunakan demokrasi atau pilihanraya. Moga segalanya berjalan dengan lancar dan bersih.

Di samping itu, tunjukkan kepada masyarakat bahawa kita adalah manusia yang bermoral dan berakhlak.










Reactions:

0 comments: