Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saturday, April 13, 2013

Mustapa Ali Letak Jawatan Serta Merta!

Mustapa Ali Letak Jawatan Serta Merta!


Kecoh cerita mamat ni.  Pasai apa hangpa nak letak jawatan?  Pasai betoi ka orang dalam video tu hangpa? La ni hangpa yang dok selalu balun orang UMNO kaki fitnah nak kata apa?  Cuba hang pikiaq baik-baik, bukan nak buka aib orang, bukan nak bikin cerita suka hati mak bapak, tak kan kita orang ISLAM suka hati mak bapak kita pulak nak junjung pemimpin yang kotoq lagu ni!

Kan dah terpercik air dari dulang.  Kita mesti faham, nak jadi pemimpin dalam sesebuah negara mana boleh orang dari jenis yang keji.  Tuhan pun tak suka.  Apa lagi manusia.  Kalau di Amerika, bila dah kantoi skandal, depa tak cakap banyak, terus je mengaku dan letak jawatan.  Ini lagi orang hormat, daripada dah kantoi banyak kali dengan macam-macam foto dan video tapi masih nak dok kata wajah serias.

Kita ni ada mata kena bukak besaq-besaq, ada telinga kena pakai elok-elok, ada akai kena la pakai.  Kalau tak kan jadi kufur nikmat.  Nasib baik Tuhan masih lagi sudi nak kasi pinjam kat kita panca indera tu, kalau DIA dah  ambik balik baru nak nyesal apa guna!

Psst! Nampaknya dah beratus-ratus orang ahli PAS Kelantan tinggalkan parti gara-gara dah dapat guna panca indera dengan baik.  Hangpa bila lagi? Hehe ... jangan marah ya nanti kena jual taw.  

Aku sebagai blogger berhak nak cakap apa saja yang mana aku rasa tanggung-jawab aku.  Kepada geng-geng belah sana, walau pendirian dan parti kita berbeza, kita tetap kawan.  'FIGHT' kan hanya dalam gelanggang saja, kat luar kita GENG.  Kan kan .... 

Selamat Mengundi Ya!

Sayangi Negara, Hormati Agama dan Kasihi Bangsa.
Reactions:

2 comments:

Anonymous said...

gua rasa lu ni bengap la. btoi ka tu mustafa ali? camna hangpa boleh percaya kat berita dari kaki fitnah dan kaki buat video? tuhan kata kalo orang fasik bawak berita cek dulu btoi2. skrg pun dah terbukti video tu direkacipta.

hang kata berbondong2 orang pas kelantan keluar pas? mabuk apa lu? gua dok kelantan gua tau la. keluar umno btoi la ramai.

zelmey said...

La la la la .... :)