Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, November 21, 2012

Skuad Harimau Malaya Setaraf Bangla!

Skuad Harimau Malaya Setaraf Bangla!

Setelah seri 1- 1 dengan Bangladesh di tempat sendiri gua boleh menyifatkan skuad juara AFF Suzuki kita kini setaraf Bangla.    kah kah kah .. jangan salahkan penyokong yang mengkritik, tapi salahkan diri sendiri wahai Pak Gobal dan para pemain itu sendiri.

Hang semua kata dah level pro. Ni bukan pro geng, ni PROblem.  Glamor saja lebeh, main macam ungka dan cipan.

lu nak marah gua, marah la ..... Porah, muttapa yilek!

Tahniah ya... kini Harimau Malaya semakin haprak.
Reactions:

4 comments:

Anonymous said...

harimau malaya?
Harimau taik kucin.............ngan bangla pun takleh menang apa dah jadi dol?

zelmey said...

Jahanam dah be

Anonymous said...

Tu baru bangla malaysia...yg habis kerja wat wiring,pasang tiile, isi pam minyak...habis kerja 5:30 terus gi stadium main...

Kalau korang perasan, bangla yg kerja kilang kena paksa ot..keluar pukul 7...so separuh masa kedua baru boleh main...

Kalau ori punya player bangla dari banladesh..konpom kalah teruk malaysia

zelmey said...

Amboi .... kikiki ... walau apa pun kita tetap sokong. Bila main teruk mesti balun agar depa improve kan