Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, October 23, 2012

Kata-Kata Ajaib Herman Tino

Kata-Kata Ajaib Herman Tino
Kuala Lumpur-20121023-00341.jpg

Malam tadi kira-kira jam 12 23/10/2012, aku bersama dengan bro Tommy, Halil Chik dan Herman Tino dok minum kopi di DON'S Plaza Damas Hartamas.  Borak-borak kedai kopi sambil rancang untuk perluaskan pasaran produk Extreme Energy Coffee aku ke Indonesia tiba-tiba terpacul dari mulut Herman Tino tentang dunia zaman sekarang.  Ia menarik untuk aku tulis dalam blog aku ni ha... 

Dulu

Sekarang

Kata-katanya berbunyi "Zaman sekarang ni zaman FITNAH, orang yang memandai-mandai duduk di atas, yang pandai terpinggir" . . . Bila renung kata brother Herman ni memang la betulkan ... Dan ini jugalah yang aku nampak berlaku dalam senario politik terutama sewaktu aku aktif dulu dengan UMNO.  Ini jugalah antara aku malas nak berjuang lagi.  Bosan, jemu, jelak, menyampah dan geli aku tengok perangai orang yang memandai-mandai dan tunjuk pandai .. padahal bengap.. Tapi ini lah orang yang BOS suka dan jadikan pencacai utama mereka ... kikiki

Moga-moga orang di luar sana ada keinsafan dan celik semula mata mereka.

Selamat Malam ...

HERMAN TINO - Ojo Kesandung

HALIL CHIK - Joget Bunga Melati

0 comments: