Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, March 3, 2009

BENARKAH KARPAL SINGH BIADAB??




BENARKAH KARPAL SINGH BIADAB??

Salam saudara pembaca.... dah lama saya tak tulis artikel tentang politik dan isu-isu semasa .. Hari ini saya amat berminat untuk menyentuh perihal Karpal Singh.
Mula-mula si Tiger ni tampil hangat dengan menghina Raja atau Sultan.

Wow !! sekarang ni dia dengan sempoi berkata "Celaka Pemuda UMNO" di dalam Parlimen.
Apa nak jadi dengan mamat ni?

Apa pula nak jadi atau yang akan jadi pada Pemuda UMNO? Diam diri atau bertindak?

Benarkah Maruah Bangsa kian pudar dan calar. ?????
Reactions:

9 comments:

Karim Seri Perantau said...

Salam

Baiknya si Kapal Karam ni di singkir je dari jadi rakyat Malaysia.

Kita nak negara kita ni aman makmur .. tapi dia ni kurang ajar ..

Huzir Jalan Yadi said...

Betul tu karim ... aku sokong ...

Jangan di naik darah ini
Nanti memakan diri dan mengkaram si kapal
Wahai Pemuda yang gagah berdiri
Ayuh sepakat, bangkit bersihkan jangan sampai ada yang tertinggal

Anonymous said...

Hidup Karpal Singh

Gua sokong lu!!!!

Anonymous said...

Orang Melayu sendiri kucar-kacir nak sibuk-sibuk hal orang lain ..

pemuda sku said...

KarpalSingh@KarpalapuSingh.com domain terhangat dan terhangit masakini.

ham sku said...

Karpal sepatutnya tidak bersembunyi dan berselindung di belakang kekebalan seorang Ahli Parlimen yang bersidang di parlimen dengan membuat tuduhan yang tiada asas dan kebenaran.

pejuang politik said...

memang nak mampos lu kapal...

baru dapat peluru..dah tuduh yg bukan2

kalau dapat parang ...macammana??

Anonymous said...

kenapa bengali tu berani buat mcm tu???
kena la kita pikir kan bersama....
kalau sesama kita x abis2 bercakar bkn bengali tu je yg berani, mau nnt bangla, nepal, myanmar pon akan berani mintak yg bukan2 plak........
pikir kan la.............

zelmey said...

Itu sebabnya kita perlu bersatu dan tundukkan hati sesama bangsa.

Ni bila dah kaya dan berkuasa ramai yang lupa diri dan angkuh.

Ini lah punca perpecahan berlaku.
Tetapi jika bangsa saling bantu membantu dan ada keikhlasan pastinya bangsa menjadi lebih kuat.

Pandai-pandai lah kawan ku