Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, May 13, 2013

Penguatkuasa Singapura Menangkap Rakyat Malaysia

Penguatkuasa Singapura Menangkap Rakyat Malaysia



Singapura telah menunjukkan bahawa negara mereka tidak melayan kerenah dan sikap kurang ajar kepada pemerintah dan undang-undangnya.

Bagaimana dengan Malaysia yang telah memperlihatkan rakyat membuat perhimpunan haram, bantahan haram, fitnah haram, desakan haram dan segala haram jadah yang ditomah tanpa bukti asas yang kukuh.  Tohmahan dan propaganda yang direka juga kini telah dibidas dengan beberapa video asal yang belum diedit oleh pihak tertentu yang cuba membuat cerita panas yang membakar jiwa dan raga rakyat.  Syabas dan terima kasih kepada mereka yang telah berjaya menangkis video-video propaganda itu.

Kalau benci mana sekali pun terhadap kerajaan, tapi jangan guna sebaran maklumat dan video berbentuk fitnah nanti makan diri geng.

Undang-undang telah dipelawa kepada mereka untuk memfailkan tuntutan kes supaya ia dibicarakan di mahkamah.  Tetapi ditolak mentah-mentah oleh Sang Anwar dan konco-konconya.

Kepada para blogger yang bebas buat 'spin' panas tu gua nasihatkan kena tapis-tapis dan hati-hati dengan penulisan.  Kalau salah tulis nanti dibawa bercuti 3 hari 2 malam percuma di lokap kan sia-sia...

Majulah sukan untuk negara. .....


0 comments: