Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saturday, January 19, 2013

Anak Melayu Bakal Jadi Jutawan Pada Tahun 2013


Anak Melayu Bakal Jadi Jutawan Pada Tahun 2013


Tahniah Eejam DExtreme - bukan seorang leader besar dan ternama dlm industri MLM dan sebelum ini tak pernah rasa income 5 angka sebulan. Hari ini (Jumaat) bulan Januari (bulan pertama) tahun 2013 tercatat sejarah yg pasti tidak akan beliau lupakan sampai hari tuanya. Tercapai lah pendapatan 5 angka (melebihi RM10,000) pd 18 Jan 2013 dan masih ada lg baki 13 hari utk tutup kalender Januari yg pasti 20k dlm genggaman. Hari ini juga beliau yg bekerja dgn sykt telekomunikasi sambil berniaga sambilan dgn bob2e.com telah berjaya mendapatkan kereta mewah pertamanya Mercedes Benz S Class apabila loan telah LULUS dgn sokongan penyata kewangan hasil pendapatan 2 bulan bersama BOB2e. Sudah pasti nama Eejam tidak lama lagi akan disegani dan akan menjadikan beliau seorang Mentor kepada orang lain. Bravo! 

Jika anda mahu saya bimbing anda pula utk jadi seperti beliau sila masukkan butiran peribadi anda ke inbox saya atau abaikan jika anda sekadar suka dengar cerita kejayaan org lain atau mungkin anda sekarang hidup serba senang dan mewah tanpa masalah kewangan.

Hadiri sebuah Seminar yang akan merungkai segala rahsia dan potensi sebenar anda untuk menjadi KAYA & BERJAYA!  Ia merupakan kelebihan kepada ANDA jika anda seorang BLOGGER kerana perniagaan ini adalah ONLINE !

Sila klik Seminar Usahawan Internet dan baca kandungan.

AMARAN ! Jangan Hadir Seminar ini jika anda tidak faham isi kandungan yang tertulis di dalam 'Event Calender' tersebut!

0 comments: