Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, December 31, 2012

Melayu Hina Nabi & Allah?

Melayu Hina Nabi & Allah?


Belek punya belek internet, aku terjumpa kisah minah Melayu yang menghina kaw2 Nabi dan Allah.  Tapi walaubagaimana pun aku tak pasti sama ada facebook https://www.facebook.com/adlinbinti.abdjalil?fref=ts itu memang milik minah ni atau bukan.  Akan tetapi walaupun murtad ka tak suka Islam ka. . .  Tak perlu la buat macam ni.  Mungkin juga facebook ini bukan milik dia tetapi ada penyamaran berlaku.  Ada mungkin juga ia benar facebook milik Adlin Binti Abd Jalil.

Sememangnya sebagai orang Islam, aku rasa kecewa dengan penulisannya.  Aku harap pihak berkuasa mengambil tindakan yang sewajarnya dan siasat dengan segera !



Kalau penulis buku Setan, Syaitan, Sultan (Syed Hussien Alattas @ Abah) ditangkap di PWTC dan CPU miliknya dirampas di pejabat, Syed Abdullah bin Syed Hussien a.k.a Uncleseekers penulis blog yang menyentuh Sultan Johor dan aku yang tiada kena-mengena pun kena tangkap dan disimpan 3 hari dalam lokap (zelmey), di sini aku amat berharap agar pihak berkuasa menyisat dan mengambil tindakan yang sewajarnya.

Kerana ini bukan menghina Sultan, tetapi menghina NABI MUHAMMAD dan TUHAN kita, ALLAH.

Sememangnya Allah akan memelihara agamaNYA, RasulNYA dan orang-orang yang berada dijalanNYA.


0 comments: