Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, June 28, 2012

Blog Uncleseekers Kini Ranking No. 1 Malaysia?

Blog Uncleseekers Kini Ranking No. 1 Malaysia?

uncleseekers

Petang semalam aku dok minum petang dengan brother Azmi, pemilik blog APA.  Dia bagi tau aku banyak blogger sebelah sana berfikir bahawa blog uncleseekers atau uncleseekers dilindungi oleh pemimpin besar UMNO.  "Gua tak tau beb, itu blogger di sana dan di sinun yang buat andaian".



Foto dari blog uncleseekers

Mungkin kerana uncleseekers menulis di blognya tentang Kerabat Johor tanpa mendapat tentangan pihak kerajaan kot. Ye ke?  Apa yang uncleseekers dok hentam Kerabat Johor tu aku percaya satu Malaya dah tahu.  Kot kalau ada yang baru bangun tidur tu klik je sini ... cer klik !

Berbalik pada hal blog uncleseekers No. 1 Malaysia, aku pikir ada logik boleh jadi.  Apa taknya, kalau korang tengok pageview counter dia .. perh ! macam meter mesin petrol pump. Haha ... 

Total Pageviews

8034897

Meter ni bergerak macam setan gondol ... 

Adakah tahta Blog No. 1 Malaysia yang disandang oleh blog  Ameno World akan dirampas oleh uncleseekers?

Kita tunggu saje lah !







0 comments: