Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sunday, July 6, 2008

HJ ROSLI SOMBONG ?

Salam saudara pembaca,

Kini kita lihat Hj Rosli calon Ketua Pemuda UMNO Bahagian Kapar benar-benar berhajat untuk menggantikan tempat Hj Faizal. Layakkah beliau menjawat jawatan ini.

Orang kata dia ni sombong, betul ke?

8 comments:

Anonymous said...

mane ade dia sombong...dia tak sombong la...haji roslee tu dah lama berbakti pada pemuda walau sape yang datang minta bantuan tentu dia tolong tak kira dari dun mane walaupun dia sekadar ajk biasa aje.... ciri-ciri kepimpinan telah lama subur dari jiwa beliau...hanya tuhan yang tahu

Anonymous said...

saya baru je mengenali beliau dari dekat. Dia bukan sombong tetapi perwatakan beliau nampak tegas dan boleh juga di bawa bergurau. Mungkin ada faktor2 tertentu yg membuatkan diri dia nampat sombong.

Saya amat menyokong beliau utk jadi KP. Dengan visi dan misi beliau saya rasa beliau mampu utk memikul tanggungjawab ini. Selamat berjuang.....

Anonymous said...

Saya sokong Rosfuad jadi KP Kapar, dia ni lebih berani beri pendapat dan pandangan dan yang penting dia ni bukan YES BOS...Hidup Fuad.

Anonymous said...

Salam.

Orang yang kata hj rosli sombong tu tak kenal kot atau pun buta.

pada aku la, hj rosli ni mempunyai perwatakan yang tegas, ada pendirian,ada wawasan untuk mencorak pemuda kepada yang lebih baik.saya menyeru pada pemuda semua cuba rapat dengan beliau, baru tau keakrabannya.

Inilah calon yang paling sesuai untuk jawatan KETUA PEMUDA UMNO BAHAGIAN selepas dikosongkan oleh Tn Hj Faizal.

Klu fuad aku rasa tak payah pun takpa, bukan apa cuma nak tanya apa sumbangannya pada pemuda selama dia berkhidmat dalam AJK pemuda bahagian.klu cakap besar no 1.

Hj Rosli pun bukan YES BOSS punya orang.

Sekali lagi saya menyeru pada pemuda semua agar menyokong penuh calon ketua pemuda bahagian kita SDR HJ ROSLI ABD HAMID dengan sepenuh hati & ikhlas.

TK

Anonymous said...

KO TAK KENAL ROSFUAD..DIA TU BERANI KE..BERANI TAIK KUCING..CAKAP BELAKANG LEH LA...

PERISTIWA PRU12 MASIH SEGAR DI INGATAN KU...BUKAN SEBB KALAH TAPI SEBB DIA TAK JUJUR...DUN LAIN MELETUP2 DAPAT DUN MERU HAMPEH..ABIS DIA KULUM...ISI DIA MAKAN TULANG DIA KASI KITA...KALAU TAK TAKAN SAMPAI DAPAT BELI KETA BARU...TAKAN LA ORANG CAM NI KITA NAK KASI JADI KETUA...KETUA PENYAMUN LEH LA...PASTU AJAK TAT PARIT JOINT SEKALI MEMANG SEPADAN...TUL TAK

HANYA TUHAN YANG TAHU

Anonymous said...

Dulu saya juga ingat Hj Rosli ni sombong.

BIla dah kenalinya dari dekat barulah saya tau, perwatakan dia mg begitu..
Sebenarnya Hj ROsli ada jiwa pemimpin dan dia juga banyak bekorban untuk pemuda kapar.

Anonymous said...

Gua tak kenal lah Hj Rosli ni saper. Letak gambar sikit. Agak2 kalau mcm tak bes jer nanti time election akan datang gua pangkah lain jer lah. senang. gua rasa semua ketua2 ni pekak.

Anonymous said...

Aku tak kenal lah Hj Rosli ni. Tapi aku dah calonkan nama dia. Harap2 rajin-rajin lah datang tengok cawangan cawangan yer Hj.