Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sunday, January 13, 2013

Tahniah Himpunan Kebangkitan Rakyat!

Tahniah Himpunan Kebangkitan Rakyat!

Pertama sekali layak untuk aku ucapkan TAHNIAH kepada Penganjur dan Pihak Polis.  Ini macam baru negara yang bertamadun.  Aman dan tiada kekecohan.  

Keduanya TAHNIAH juga kepada pihak PRO BN yang masih lagi suka MENIPU RAKYAT dengan menyatakan kehadiran hanya sekitar 45 ribu orang sahaja.  Lu bikin orang meluat lah!

Rasanya lah, orang menyampah tak kalau asik nak dok menipu saja.  Apa barang nih?  Udah-udah la .... 

Ni yang aku nak mengundi sapa dah jadi keliru balik nih ... hahahhaa

Kalau goyang pun jangan la sampai macam ni, kan sekarang ni media dah ada 3 kumpulan.  Pro BN, Pro PR dan Pro Pagar .. 

Aku harap foto yang aku ambil dari internet itu betul lah ... sebab aku nak tengok sendiri dah pegi 5 kedai semua Akhbar Sinar habis .... Laris woooo !!! .... akhbar lain bertimbun tinggi tak habis .... mesti betul kan?

Selamat Mengundi dan Selamat Hari Raya .... 
Reactions:

0 comments: