Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, March 7, 2012

RUPANYA TAK SUSAH UNTUK JADI KAYA & BERJAYA






RUPANYA TAK SUSAH UNTUK JADI KAYA & BERJAYA..

Sebagai seorang motivator, kaunselor, 'business consultant' dan 'business development consultant', saya rasa amat berlapang dada dan berbangga dengan pencapaian anak-anak muda Melayu dari golongan biasa kini meraih pendapatan 5 angka sebulan. Pencapaian mereka ini terhasil pada bulan ke-3 dalam projek pembangunan usahawan muda ini.

Di sini saya ingin memperkenalkan syarikat saya.

BYG Worldwide Berhad (Marketing Consulting Firm)
Koperasi EG Malaysia Berhad
KKlub Berhad

Associate Partner: Bio Osmo Berhad (Tersenarai di papan utama Bursa Malaysia)
Pemegang saham syarikat :
- Perbanan Nasional Berhad
- Lembaga Tabung Haji
- OSK
- RHB
- Affin

Jika anda berminat untuk berjaya bersama-sama, saya mempelawa anda dan sedia membantu anda ....

Sila hubungi saya untuk keterangan lanjut: 019 368 2323

2 comments: