Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, February 8, 2012

Anwar Ibrahim Perdana Menteri Malaysia?

Anwar Ibrahim Perdana Menteri Malaysia?


Anwar Ibrahim dan Yahudi @ Israel

Tindakan Anwar sekali lagi mencetus kontroversi global dengan menyatakan sokongannya terhadap Israel. Ini jelas menunjukkan Anwar ada hubungan baik dan bersekongkol dengan Yahudi.

Diwaktu negara-negara Islam dan sebahagian negara bukan Islam bersimpati dengan nasib rakyat di bumi Palestin, si haram jadah ni dengan megah bersuara untuk mempertahankan keselamatan Israel.

PERKARA BERKEMUNGKINAN:

1. Gerak kerja Anwar dibiyai oleh Yahudi.
2. Saluran kewangan termasuk membiayai media dan yang lain-lain.
3. Kenyataannya mengalih pandangan pihak anti Israel memandang negara Malaysia sebagai negara yang menyokong keganasan dan penindasan terhadap rakyat Palestin.
4. Imej Malaysia sebagai negara Islam tercalar.
5. Setiap perancangan dirancang rapi bersama sekutu CIA dan Yahudi.
6. Jika Anwar jadi PM mungkin Malaysia akan jadi segara sekutu Yahudi.

KEBIJAKSANAAN ANWAR IBRAHIM:

1. Menggunakan setiap permasalahan yang tercetus dalam negara sebagai 'advantage' untuk dirinya.
2. Mencipta simpati rakyat terhadap dirinya.
3. Licik dan pakar propaganda.
4. Memiliki ramai professional bersama dengannya untuk meneruskan hasrat menjadi PM dengan pelbagai janji kesenangan kepada mereka.
5. Membeli jiwa dan maruah rakyat dengan harga yang amat murah tanpa hasil yang berbaloi kepada rakyat.
6. Dengan popularitinya, dia berjaya memikat ramai penaja luar yang ingin menjadikan Malaysia salah satu landasan kekuatan Amerika dan Yahudi apabila Anwar jadi PM.


KEBODOHAN RAKYAT MALAYSIA:

1. Mudah terpedaya dengan tipu helahnya.
2. Maruah hanya boleh dibeli olehnya dengan simpati dan propaganda.
3. Taksub
4. Buta hati dengan menyokong dan percaya secara membuta tuli tanpa menyelidik setiap gerak kerja Anwar.
5. Tidak sedar bahawa negara yang tercinta ini sedang dalam proses penukaran kepada kuasa dan monopoli Amerika dan Yahudi.

* Nak buat macam mana, rakyat ramai yang tidak berilmu.

* Orang Melayu khususnya merupakan bangsa yang mudah diperdaya dan simpati, sebagai contoh si pengemis tepi jalan dan kedai-kedai makan menduking anak pun dengan mudah memberi sedekah (kononnya) padahal mereka tidak sedar bahawa mereka telah tertipu oleh si pengemis yang mengaut untung purata RM300-RM800 sehari.



* Inilah antara stratergi si pengkianat negara a.k.a Anwar Ibrahim.

FIRMAN ALLAH DARI DALAM AL-QURAN:

2:120. Dan tidaklah orang-orang Yahudi akan berpuas hati dengan kamu, dan tidak juga orang-orang Kristian, sehingga kamu mengikuti anutan mereka. Katakanlah, "Petunjuk Allah ialah petunjuk yang benar." Jika kamu mengikuti keinginan mereka setelah pengetahuan yang datang kepada kamu, maka kamu tidak akan ada, terhadap Allah, wali (pelindung) dan tiada juga penolong.

4:160. Kerana kezaliman orang-orang Yahudi, Kami mengharamkan mereka beberapa benda yang baik-baik yang dihalalkan bagi mereka, dan kerana mereka menghalangi ramai daripada jalan Allah.

22:17. Sesungguhnya orang-orang yang percaya, dan orang-orang Yahudi, dan orang-orang Sabiin, dan orang-orang Kristian, dan orang-orang Majusi, dan orang-orang yang mempersekutukan - Allah akan membezakan antara mereka pada Hari Kiamat; sesungguhnya Allah saksi atas segala sesuatu.

Wahai orang-orang ISLAM, bacalah dan fikirlah!

Apa yang saya nyatakan di atas adalah atas apa yang saya fikir sendiri. Anda semua nak anggap apa terpulang kerana masing-masing ada mulut dan fikiran sendiri.

0 comments: