Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, June 20, 2011

Pemimpin UMNO HAPRAK!

Pusat Pentadbiran Kerajaan Malaysia di Putrajaya adalah satu kebanggaan di mata dunia. Prasarana yang canggih dan tersusun memudahkan setiap urusan. Bermulanya dari mantan Perdana Menteri Tun Dr. Mahathir, Pak Lah dan sekarang Dato' Seri Najib. Ketiga-tiga PM telah beroperasi di sini.


Foto mantan-mantan Perdana Menteri Malaysia

Sejajar dengan slogan pada hari ini 'Rakyat Didahulukan, Pencapaian Diutamakan'.

Pada waktu ini kerajaan sedang bertungkus lumus untuk memenangi semula hati rakyat yang terluka akibat kelekaan dan kealpaan para 'PEMIMPIN RAKUS'.

5 negeri bukan milik kerajaan BN merupakan tamparan keras buat BN dan kemegahan buat PR.

Pilihanraya kecil yang banyak telah berlaku selepas PRU yang lalu dan sebelum PRU akan datang banyak menceritakan senario politik. Tetapi adakah ianya benar-benar menjadi kayu pengukur untuk keputusan pilihanraya akan datang??

Banyak cerita-cerita dari kawan-kawan yang berjuang untuk UMNO dan juga pemegang-pemegang jawatan UMNO tentang sikap Pemimpin UMNO samaada di Majlis Tertinggi mahupun Bahagian. Dari cerita yang didapati JELAS, pemimpin UMNO masih lagi HAPRAK! sikap banyak yang belum berubah. Rakus, mengambil kesempatan ke atas mereka yang lemah dan mudah diperdaya.

Bukan sekadar Pemimpin Parti malah ketua di jabatan-jabatan dan ejensi kerajaan juga Haprak dan Rakus. Nak makan tu sikit-sikit sudah la. Oppss!! ...

Kalau nak jadi PEMIMPIN jadilah pemimpin yang ikhlas dan mengetepikan kepentingan peribadi.

Dan janganlah jadi PEMIMPIN yang boleh dikelasifikasikan sebagai PEMIMPIN HARAM JADAH!

Kepada para pejuang UMNO sekalian, BANGUN! Perangi keganasan dalaman yang diibarat sebagai anai-anai. Depa buat rosak, hangpa nak kena bersihkan najis depa. Sampai bila 'buah pelir' nak kena pegang dgn orang lain. Buah pelir tu kan bini hangpa punya! ... Jangan marah ya

Jatuh dan singkirkan Pemimpian Haram Jadah ini !!!! jika anda pejuang BERANI dan TULEN. Kalau tak, dok saja kat rumah diam-diam jangan berjuang. Siang malam dok kedai kopi asik cerita pasal politik, tapi yang tak betul depan mata sanggup telan walau pahit. Cet!



Reactions:

2 comments:

UncleSeekers said...

permulaan yg baik tapi kurang pedas

zelmey said...

nanti kasi tambah lagi cilinya .. :)