Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, June 24, 2011

Mahaguru Taik Palat ! Part 2

Mahagur Taik Palat ! Part 2

Aku ni tak suka nak kacau hal orang, melainkan orang tu yang memulakan atau pun orang tu memang buat hal!

Kalau tak tau hujung pangkal dan tak tahu cerita sebenar, jangan nak memandai-mandai post di blog. Lepas tu bila orang bagi komen yang benar dia kata aku komen dengan emosional. Wal hal lu yang emosional. Pantat la lu ! Haram Jadah betolllll ....

Lepas tu kencing merata kata hantar kat email aku minta penjelasan. Padahal tarak pun ! Dei ane .. yenna sole? Dan ada beberapa hal lagi dia sudah bikin kasi wa hati manyiak panas !


Cakap manyiak putaq belit ! ....

Itu lain punya cirita waku wakan kasi post lain kali ya! .. sekarang saya banyak penat ..

Bersambung .....

1 comments:

sue said...

garangnye..